کد خبر : 1989582 | 04 دی 1402 ساعت 18:53 | 67.7K بازدید | 177 دیدگاه

مصاحبه‌های جنجالی دردسرساز شد

احضار هاشمی‌نسب و سامره به کمیته اخلاق!

مربی و سرپرست استقلال به خاطر مصاحبه اخیر خود باید به کمیته اخلاق برود و درباره اظهاراتش پاسخگو باشد.

احضار هاشمی‌نسب و سامره به کمیته اخلاق!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اعضای تیم میزبان گلایه‌های زیادی را علیه داوری این مسابقه داشتند و بیانیه‌هایی را نیز صادر کردند.

این بیانیه‌ها واکنش مسئولان باشگاه استقلال را در پی داشت و کار به جایی رسید که برخی اعضای تیم ادعاهای باشگاه گل‌گهر را به برخی اعضای شاغل در فدراسیون ربط دادند. از طرف دیگر مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال نیز در مصاحبه‌ای جنجالی و غیرقابل انتظار افرادی را متهم به همکاری با گل‌گهر از داخل تهران کرد.

هاشمی‌نسب در این مصاحبه گفته بود: «به نظر می‌رسد این بیانیه‌ها و مصاحبه‌های سفارشی در تهران تنظیم و به مقصد سیرجان ارسال شده باشد. متاسفانه برخی‌ها که نه می‌توانند از گل گهر دل بکنند و نه برخلاف ظاهر، دل در گروی استقلال دارند، مشغول سمپاشی هستند تا هم مواجب خود را از راه دور حلال کنند و هم تیم موفق استقلال را به حاشیه بکشند. من فقط یک جمله بگویم. این دوستان از سر دوستی با گل گهر این بیانیه را ننوشته‌اند بلکه از سر دشمنی با استقلال این کار را کرده‌اند.»

1911299

همچنین علی سامره و فرشید سمیعی سرپرست و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در این خصوص مصاحبه‌هایی داشتند.
طعنه‌های هاشمی‌نسب و سایر استقلالی‌ها اما باعث شده تا مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حساس شوند و برای بررسی این ادعا از استقلالی‌ها دعوت به عمل بیاورند. کمیته اخلاق از هاشمی نسب، سامره و سمیعی خواسته روز شنبه 9 دی ماه در این کمیته حاضر باشد و در نشستی که در این باره برگزار می‌شود، شرکت کنند.

باید دید در جلسه روز شنبه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و با دفاعیاتی که استقلالی‌ها از خود ارائه می‌دهند کمیته اخلاق چگونه ادعای آنها را بررسی خواهد کرد و چه حکمی صادر می‌کند.

دیدگاه‌ها