کد خبر : 1989587 | 04 دی 1402 ساعت 19:05 | 6.2K بازدید | 11 دیدگاه

از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما...

شنانی: بازیکنانی داریم که امسال پول نگرفته‌اند

حسین شنانی معتقد است صنعت نفت می‌تواند در نیم فصل دوم‌ نتایج بهتری کسب کند و در لیگ برتر بماند.

شنانی: بازیکنانی داریم که امسال پول نگرفته‌اند

به گزارش ورزش سه، حسین شنانی پس از شکست یک بر صفر صنعت نفت برابر ذوب‌آهن که با اعتراض شدید آبادانی‌ها همراه بود، به خبرنگاران گفت: اصلا نمی‌دانم چه بگویم. اول یک عذرخواهی سفت و سخت از هواداران می‌کنم؛ می‌دانم که شرایط سختی را تحمل می‌کنند. هواداران هم پارسال چنین شرایطی داشتند و هم امسال این شرایط را تجربه می‌کنند. می‌دانم سخت است و واقعا عذرخواهی می‌کنم.

او ادامه داد: در نیمه اول نه ذوب‌آهن کاری کرد و نه ما. سر یک پرتاب اوت به گل رسیدند. خودتان دیدید که ذوب‌آهن نیمه اول هیچ کاری نکرد. درست است نیمه اول موقعیت داشتند و تیم بزرگی هم هستند اما نیمه اول پایاپای بود و نه ما موقعیت داشتیم و نه آنها ولی چه بگویم؟ ما در آبادان نتوانستیم ببریم و این خیلی سخت است. هواداران انتظار دارند.

شنانی با اشاره به مشکلات صنعت نفت عنوان کرد: هواداران حق دارند اما شما امکانات اینجا را ببینید. اینجا امکانات آنچنانی ندارد. ما بازیکنانی داریم که اصلا پول نگرفته‌اند یا ۱۵ درصد گرفته‌اند. شما ذوب‌آهن و فولاد را ببینید؛ ۳۰-۴۰ درصد پول گرفته‌اند. ما قراردادهایمان هم بالا نیست اما همه ۱۵ درصد و شاید هم کمتر گرفته‌اند. واقعا مشکلات مالی وجود دارد اما ما هم مقصر هستیم. با این حال فشار هم روی ما و آقای ویسی هست و نباید همه تقصیرها را گردن ما بیندازید. مدیریت را هم ببینید. همه تیم‌ها ۳۰-۴۰ درصد پول دادند اما اینجا هیچ. یک هفته دیگر هم نیم فصل است.

او در پایان گفت: امیدوارم همه چیز درست شود. یک عذرخواهی سفت و سخت می‌کنم و مطمئنم که این تیم نیم فصل دوم نتیجه بگیرد. اگر دقت کنید ما هفته‌های اول خوب بازی می‌کردیم و نتیجه می‌گرفتیم. مطمئن باشید تیم‌ ما بهتر از این می‌شود.

دیدگاه‌ها