کد خبر : 1989595 | 04 دی 1402 ساعت 19:50 | 26.5K بازدید | 15 دیدگاه

دومین پاس گل محمدی با پرتاب آکروباتیک:

دشت 6 امتیازی از خوزستان با پشتک‌های نادر!

نادر محمدی دومین پاس گل فصل خود را با پرتاب آکروباتیک ثبت کرد.

دشت 6 امتیازی از خوزستان با پشتک‌های نادر!

به گزارش ورزش سه، نادر محمدی در دیدار با صنعت نفت با پرتاب بلند و آکروباتیکی که داشت محمد جواد محمدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن گل سه امتیازی ذوب آهن را رقم زد.

نادر محمدی که به واسطه پرتاب‌های جالبی که داشت مورد توجه قرار گرفته بود امروز بار دیگر با پرتاب اوت توانست تاثیرگذار و زمینه ساز گل اول ذوب آهن باشد، پرتاب او شدت و ارتفاع کافی را داشت که محمدی فقط با یک اشاره به توپ بتواند دروازه فهد طالب را باز کند.

محمدی در ترکیب ذوب آهن عملکرد قابل قبولی داشته و جدا از پرتاب تاثیرگذاری که انجام داد، در سه بازی گذشته به همراه خط دفاع ذوب آهن توانسته 3 کلین شیت پیاپی ثبت کند، این بازیکن در بازی با پیکان، فولاد و صنعت نفت در ترکیب اصلی ذوب آهن حضور داشت و گاندوها در هیچکدام از این مسابقه‌ها گلی دریافت نکردند.

1898359

نادرمحمدی در این فصل هشت بازی به عنوان بازیکن ثابت و سه بازی به عنوان بازیکن جانشین برای ذوب آهن به میدان رفته و دو پاس گل به نام او ثبت شده است.

او در دیدار با استقلال خوزستان و در وقت‌های اضافه مسابقه با پرتاب بلندی که داشت و ضربه سر محمد قریشی زمینه ساز برد دو بر یک ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان شد.

دیدگاه‌ها