کد خبر : 1989606 | 04 دی 1402 ساعت 20:42 | 20.9K بازدید | 15 دیدگاه

رضاییان با مارتینز جلسه می‌گذارد

اقدام فوری مدیرعامل فولاد برای بهبود شرایط

سرپرست مدیرعاملی تازه‌وارد باشگاه فولاد قصد دارد در جلسه‌ای فوری با سرمربی اسپانیایی خود برای بهبود شرایط این تیم اقدام کند.

اقدام فوری مدیرعامل فولاد برای بهبود شرایط

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که افتخارات زیادی را در فوتبال ایران دارد، در لیگ بیست و سوم حال و روز خوشی ندارد و نتایج این تیم باعث ناراحتی هوادارانش شده است. مسئولان کارخانه فولاد بعد از ناکامی‌های تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر رای به تغییر مدیریت باشگاه دادند و بهرام رضاییان را به عنوان سرپرست مدیرعاملی جدید فولاد برگزیدند.

رضاییان به عنوان یکی از مدیران موفق و باتجربه فوتبال در سال‌های گذشته حالا کارش را در اهواز شروع کرده و به دنبال بازگرداندن این باشگاه به دوران اوج خود است.

1970951

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد بعد از بررسی شرایط قصد دارد در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای را با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی برگزار کند و نقطه نظرات او را درباره اتفاقات تیم بشنود. بررسی دلایل ضعف فنی فولاد در مسابقات گذشته دیگر موضوعی است که رضاییان در جلسه با مارتینز طی روزهای آینده مطرح خواهد کرد.

همچنین تقویت کادر بازیکنان فولاد در نقل و انتقالات تابستانی یکی از اهداف کوتاه مدت رضاییان محسوب می‌شود.

فولاد در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است و رضاییان قصد دارد در جلسه با سرمربی اسپانیایی برای جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام کند. اقدام ویژه مدیرعامل تازه‌وارد فولادی‌ها برای تقویت تیم در نیم فصل می‌تواند شرایط این تیم را بهبود ببخشد و نتایج بهتری را برای فولاد به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها