کد خبر : 1989627 | 05 دی 1402 ساعت 03:55 | 29.9K بازدید | 13 دیدگاه

فاجعه در اولدترافورد: تئاتر رویاها در آستانه ویرانی!

شرایط فاجعه‌بار ورزشگاه اولدترافورد باعث نگرانی شدید هواداران این تیم شده است.

فاجعه در اولدترافورد: تئاتر رویاها در آستانه ویرانی!

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه منچستریونایتد از سال ۱۹۱۰ تا به حال ورزشگاه اختصاصی منچستریونایتد بوده و یکی از جذاب‌ترین ورزشگاه‌های اروپا به حساب می‌آید که فوتبال‌دوستان بسیاری مشتاق تماشای فوتبال در آن هستند.

این ورزشگاه در طول بیشتر از یک قرن بارها در سال‌های ۱۹۴۱، ۱۹۴۹، ۱۹۵۱، ۱۹۵۷، ۱۹۷۳، ۱۹۹۶، ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ مورد بازسازی و تعمیرات قرار گرفته است اما در حال حاضر شرایط چندان خوبی ندارد‌.

گفته می‌شود که سقف این ورزشگاه به شدت با مشکل چکه کردن آب روبرو است، سالن اصلی شرایط بغرنجی دارد، فضای ناکافی بین صندلی‌ها روی سکوها، سیمان‌های ویران شده و پوسته پوسته شدن رنگ‌ها از معضلات جدی است. 

1971227

این وضعیت باعث شده که اولدترافورد جایگاهش را در بین ورزشگاه‌های درجه یک اروپا و حتی انگلیس از دست بدهد و هواداران و مدیران این باشگاه به صورت جدی نگران این وضعیت هستند.

1971228

حالا دیلی میل خبر داده که سر جیم راتکلیف پس از نهایی شدن خرید ۲۵ درصد از سهام یونایتد، قصد دارد بیش از ۳۰۰ میلیون یورو را صرف بازسازی و رفع مشکلات این ورزشگاه کند تا بخشی از این معضلات را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند.

هرچند گفته می‌شود که این مبلغ برای تبدیل دوباره اولدترافورد به یکی از بزرگ‌ترین و بهترین ورزشگاه‌‌های اروپا کافی نیست اما می‌تواند نگرانی‌های موجود را تا حدی کاهش دهد.

دیدگاه‌ها