کد خبر : 1989629 | 04 دی 1402 ساعت 22:25 | 64.1K بازدید | 22 دیدگاه

مدافع برانکو بازی با پرسپولیس را از دست داد

مدافع چپ‌پای نساجی جدیدترین غایب این تیم در دیدار برابر پرسپولیس است.

مدافع برانکو بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی که در مسابقه اخیرش بدون سرمربی مقابل هوادار تهران قرار گرفت و در یک مسابقه خانگی به تساوی دو بر دو لحظه آخری و خانگی رضایت داد، در شرایطی باید در بازی آینده به مصاف پرسپولیس برود که تعدادی از نفرات شاخص خود را در اختیار ندارد.

بولت پرسپولیسوحید محمدزاده به دلیل آسیب دیدگی شدید حداقل سه ماه از میادین دور است و شرایط پیچیده‌ای در نیم فصل دوم لیگ برتر دارد و به همین دلیل این مدافع میانی بلند قامت نمی‌تواند در مسابقه معوقه در روز پنج‌شنبه برابر پرسپولیس به میدان برود و محمدرضا عباسی هم دیگر غایب تیم شمالی است ولی امروز مشخص شد محمدرضا آزادی هم نمی‌تواند در این جدال به میدان برود.

1971233

اما علاوه بر محمدرضا آزادی، مهاجم نساجی که دیروز با آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، سید محمداحسان حسینی هم با درد و ناراحتی از مسابقه خارج شد و او هم نمی‌تواند برابر پرسپولیس به میدان برود.

احسان حسینی که یکی از مهره‌های اصلی نساجی مازندران در این فصل بوده، در لحظات پایانی نیمه اول مسابقه اخیرشان مقابل هوادار تهران به دلیل مصدومیت تعویض شد و با شرایط سختی ورزشگاه شهید وطنی را ترک کرد و او هم نمی‌تواند برابر سرخ پوشان و تیم سابق خود بازی کند.

این مدافع جوان که در دوره برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس اضافه شد و مقطعی هم در زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در جمع سرخ پوشان بود، روز پنج‌شنبه برابر سرخ پوشان یکی از غایبان پرشمار تیمش است.

دیدگاه‌ها