کد خبر : 1989630 | 04 دی 1402 ساعت 22:27 | 14.5K بازدید | 25 دیدگاه

ریکاوری، مهم‌ترین دغدغه یحیی

پرسپولیس تنها 96 ساعت بعد از بازی با شمس آذر باید مقابل نساجی به میدان برود.

ریکاوری، مهم‌ترین دغدغه یحیی

به گزارش ورزش سه، تیم‌های لیگ برتری در این فصل به بازی‌های فشرده عادت نکرده‌اند و حالا شرایط برای همه تیم‌ها بخصوص آنهایی که بازی‌های معوقه دارند سخت‌تر شده است.
بازی‌های نیم فصل اول لیگ برتر به خاطر تعطیلی‌های متعدد ناشی از مسابقات ملی بعضا هر 15 یا بیست روز یک بار برگزار می‌شد و تیم‌ها از نداشتن مسابقه رسمی گلایه داشتند اما همان توقف‌ها حالا باعث شده برنامه بازی‌های باقیمانده بسیار فشرده باشد و باز هم مربیانی مثل یحیی گل محمدی به تغییر برنامه معترض باشند.
از آنجایی که پرسپولیس در تیم ملی بازیکن دارد تاریخ بازی هفته پانزدهم این تیم جلوتر آمد و قرار است دوشنبه آینده برگزار شود که فاصله این بازی تا دیدار سرخ‌ها مقابل نساجی صدای یحیی را درآورد.

1967888

حالا گل محمدی ریکاوری تیمش را مهمترین دغدغه در راه آماده سازی برای دو بازی باقی مانده نیم فصل می‌بیند. در عین حال شاید او خوش شانس است که بازی با نساجی در تهران برگزار می‌شود و مجبور به انجام سفر نیست.
پرسپولیس چهار روز بعد از بازی شمس آذر باید مقابل نساجی بازی کند و چهار روز بعد از آن در فسنجان به مصاف مس برود.
گفتنی است بازی پرسپولیس مقابل نساجی معوقه از هفته یازدهم خواهد بود و هر دو تیم توافق کرده بودند که این بازی به خاطر مسابقات آسیایی هر دو تیم به تعویق بیافتد اما آنچه مورد اعتراض گل محمدی است تغییر تاریخ بازی با مس رفسنجان است که  کار را برای تیمش سخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها