کد خبر : 1989643 | 05 دی 1402 ساعت 05:26 | 7.7K بازدید | 4 دیدگاه

گلر جوان ملوان در جمع برترین‌های فصل!

افشار صداقت دهمین حضور در ترکیب ملوان را با کلین شیت به پایان رساند.

گلر جوان ملوان در جمع برترین‌های فصل!

به گزارش ورزش سه، افشار صداقت گلر جوان ملوان در دهمین حضور خود در ترکیب این تیم پنجمین کلین شیت را انجام داد تا عملکرد درخشانی که در این فصل داشته را در آستانه نیم فصل کامل کند.

صداقت در دیدارهایی که برای ملوان به میدان رفت مقابل پیکان، نساجی، پرسپولیس، هوادار و تراکتور کلین شیت کرد و در پنج دیدار دیگر 7 گل دریافت کرده است تا مجموعا در 10 دیداری که برای ملوان به میدان رفته با آمار 7 گل خورده عملکرد خوبی از خود ثبت کند.

این بازیکن جوان از هفته پنجم در ترکیب اصلی ملوان قرار گرفت و پس از آن به واسطه واکنش‌های خوب و تاثیرگذاری که داشت جای محمد منادی را در ترکیب این تیم گرفت.

1937898

ملوان در هفته پایانی نیم فصل باید به مصاف آلومینیوم برود و در صورتی که مقابل این تیم کلین شیت کند، صداقت عملکردی مشابه به دو هفته ابتدایی حضور خود را تجربه خواهد کرد، او پس از 2 کلین شیت متوالی در هفته پنجم و ششم، دیگر موفق نشد این امر را تکرار کند و در صورتی که مقابل آلومینوم کلین شیت کند این اتفاق تکرار خواهد شد.

او با پنج کلین شیت در کنار پورحمیدی، حسینی، بیرانوند و اخباری جزو دروازه‌بان برتر این فصل است و بالاتر از پیام نیازمند با 4 کلین شیت حضور دارد.

دیدگاه‌ها