کد خبر : 1989650 | 05 دی 1402 ساعت 00:03 | 23.8K بازدید | 5 دیدگاه

افشاگری مربی‌ معروف: می‌خواستم راننده تاکسی شوم!

هری ردنپ، سرمربی سابق لیگ برتری، فاش کرد که قبل از اینکه به سرمربی‌گری روی بیاورد در حال تبدیل شدن به یک راننده تاکسی بوده است.

افشاگری مربی‌ معروف: می‌خواستم راننده تاکسی شوم!

به گزارش "ورزش سه"، ردنپ قبل از رفتن به آمریکا در تیم‌هایی مانند وستهم، بورنموث و برنتفورد بازی کرد. او سپس به بورنموث رفت تا در سال ۱۹۸۲ روزهای پایانی دوران بازیگری‌اش را در آنجا بگذراند.

پس از بازیگری او هدف خاصی برای ادامه زندگی‌اش نداشت و نمی‌دانست که منبع درآمد بعدی‌اش قرار است از چه سمتی باشد. او از فکر به آینده می‌ترسید اما باید شغل دیگری را انتخاب می‌کرد. بنابراین تصمیم گرفت به سمت خرید تاکسی و رانندگی برود.

1971265

او درباره این موضوع گفت: «داشتم فکر می‌کردم با زندگی‌ام چه کنم. می‌خواستم تاکسی بخرم و راننده تاکسی شوم. این کاری بود که می‌خواستم انجام دهم. به خودم گفتم گوش کن، ما فوتبال را بدون درآمد خاصی تمام کردیم.

داشتم به این فکر می‌کردم که الان چه کنم. اما یک مشکل بزرگ دیگری هم بود. من پول خرید یک تاکسی را نداشتم. سعی کردم از بانک وام بگیرم و کارهایی هم در این مورد انجام دادم اما درنهایت نتوانستم پول را از بانک دریافت کنم. در لحظاتی که نمی‌دانستم قدم بعدی‌ام چیست، ناگهان فرصتی پیش آمد.»

ردنپ اولین نقش مربی‌گری‌اش را با بورنموث در سال ۱۹۸۳ به عهده گرفت. سپس در وستهم، پورتسموث و کیو‌پی‌آر تبدیل به نماد لیگ برتر شد و در سال ۲۰۰۸ موفق شد پورتسموث را قهرمان جام حذفی کند.

دیدگاه‌ها