کد خبر : 1989657 | 05 دی 1402 ساعت 07:51 | 41.6K بازدید | 21 دیدگاه

دوانته در مسیر اندی کول؛

پسر شماره ۹ منچستریونایتد، آقای گل در لیگ یک

فرزند اندی کول با ۱۲ گل زده در بارنزلی عملکرد خاصی داشته است.

پسر شماره ۹ منچستریونایتد، آقای گل در لیگ یک

به گزارش ورزش سه، هنوز هواداران قدیمی منچستریونایتد زمانی که به هنگام خواب، چشمان خود را می‌بندند، مهاجمی سیاه پوست، گلزن، توانمند و تکنیکی چون اندی کول را به خاطر می‌آورند که زوجش با دوایت یورک تبدیل به زوج محبوب شهر منچستر شده بود و زوج رونی-کریستیانو رونالدو به تقلید از این زوج ستاره شدند!

حال در روزگاری که چرخ دنیا هزاران بار چرخیده، پسر اندی کول جا پای پدر گذاشته و به منظور ادامه دادن مسیر پدرش در پست مهاجم نوک مشغول بازی است.
او در تیم بارنزلی در لیگ یک انگلیس بازی می‌کند و این فصل در ۲۱ بازی، ۱۲ گل به ثمر رسانده تا یکی از سه مدعی اصلی کسب آقای گلی این لیگ باشد.

1971274

اندی کول، یکی از بهترین مهاجمان انگلیس، 231 گل در دوران باشگاهی به ثمر رساند که 119 گل در دوران هفت ساله منچستریونایتد به ثمر رسید و در طول آن دوره، کول پنج بار قهرمان لیگ برتر، دو جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد.

دوانته کول پسرش هم حالا ۲۸ ساله شده و او که فوتبالش را در آکادمی منچسترسیتی آغاز کرد، تنها بازیکن +۲۴ سال تیم بارنزلی است و روز به روز در این تیم به تکامل می‌رسد و حال باید دید آیا پسر مهاجم سابق منچستریونایتد می‌تواند تا پیش از سی سالگی در لیگ جزیره هم جا پای پدر بگذارد یا باید به فعالیت خود در سطح سوم انگلیس ادامه دهد.

دیدگاه‌ها