کد خبر : 1989665 | 05 دی 1402 ساعت 05:45 | 21.3K بازدید | 19 دیدگاه

اعتماد به نفس از پرسپولیس و اولین برد!

استقلال خوزستان سرانجام پس از 14 هفته پیروزی را تجربه کرد.

اعتماد به نفس از پرسپولیس و اولین برد!

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان پس از سیزده هفته بدون پیروزی نهایت در هفته چهاردهم به پیروزی رسید، این پیروزی و اعتماد به نفسی که حاصل شد بی تاثیر از عملکرد درخشان آنها مقابل پرسپولیس نبود.

خوزستانی‌ها در طول فصل فوتبال خوبی ارائه می‌کردند و در بسیاری از مسابقات فوتبال خوبی ارائه می‌کردند اما در استفاده از فرصت‌ها بی دقت بودند و در فاز دفاعی انسجام کامل را نداشتند تا همین موضوع روی نتایج آنها تاثیرگذار و قعرنشین مسابقات لیگ باشند.

استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی عملکرد خوبی مقابل استقلال به نمایش گذاشتند اما در این مسابقه با تک گل مهرداد محمدی شکست خوردند، آنها این عملکرد خوب را مقابل پرسپولیس تکرار کردند و یک مرتبه از حریف خود پیش افتادند و یک بار هم شکست را با تساوی عوض کردند تا به واسطه نمایش خوبی که در این مسابقه داشتند با اعتماد به نفس بالاتری مقابل مس رفسنجان به میدان بروند.

1970601

آنها در دیدار مقابل مس رفسنجان از حریف خود پیش افتادند اما نزدیک به دقیقه 80 مسابقه با گل میثم تیموری بازی به تساوی کشیده شد، استقلالی‌ها در این مسابقه عقب ننشستند و پا به پای مسی‌ها برای پیروزی حمله کردند و در نهایت روی یک ضدحمله و در ریباند ضربه‌ای که مهاجم این تیم زده بود علیرضا کاظمی با شوت از راه دور اولین پیروزی این تیم را رقم زد.

استقلالی‌ها در زمان مناسبی به پیروزی رسیدند و این فرصت را دارند تا با کسب پیروزی مقابل هوادار، نیم فصل دوم را متفاوت شروع کنند و از منطقه سقوط رها شوند، تمام این مسائل به حل شدن مشکلات این تیم در ابعاد فنی و مدیریتی بستگی دارد.

دیدگاه‌ها