کد خبر : 1989674 | 05 دی 1402 ساعت 09:00 | 17.5K بازدید | 4 دیدگاه

همراه با شجاعی از تراکتور تا هوادار(عکس)

مربی سابق تراکتور در نخستین تجربه سرمربیگری مسعود شجاعی در کنار او است.

همراه با شجاعی از تراکتور تا هوادار(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار تهران در حالی نخستین بازی خود را با سرمربیگری مسعود شجاعی و هدایت او از روی سکوها تجربه کرد که توانست در دیداری خارج از خانه مقابل نساجی مازندران صاحب امتیاز شود و امیدوارانه‌تر به ادامه فصل فکر کند ولی شجاعی در این بازی دو کمک جدیدش را همراه خود داشت.

حمید عبداللهی سه سال قبل در دور برگشت همراه با رسول خطیبی از آلومینیوم اراک به تراکتور رفت که در آن زمان ستاره‌هایی مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و ... در جمع سرخ‌پوشان تبریزی حضور داشتند و همان تیم توانست در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا موفق کار کند و به دور حذفی راه یابد که حالا شجاعی به‌خاطر شناخت از آن دوره، عبداللهی و برادرش محمود شجاعی را به هوادار بُرده است.

1971291

عبداللهی که پس از آلومینیوم و تراکتور در تیم‌های نفت مسجدسلیمان و خیبر کارش را ادامه داد و در ابتدای فصل به‌عنوان مربی پیکان فعالیت می‌کرد، حالا با نظر مسعود شجاعی به هوادار تهران رفته و در دیدار مقابل نساجی کنار خط دیده شد که مدام هم با مسعود شجاعی در روی سکوها ارتباط داشت تا نکات لازم را به بازیکنان منتقل کند.

محمود شجاعی نیز که تجربه مربیگری در تیم‌هایی مثل تراکتور، صنعت نفت و ... را دارد هم دیگر کمک مسعود شجاعی است و کاپیتان سابق تیم ملی ایران امیدوار است با بهره‌مندی از این کادر فنی در کنار جذب بازیکنان مدنظرش در نیم‌فصل بتوانند نمایش خوبی در دور برگشت داشته باشند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیدگاه‌ها