کد خبر : 1989687 | 05 دی 1402 ساعت 10:37 | 14.8K بازدید | 22 دیدگاه

نه به شایعات، ممبینی در دسترس قرار گرفت!

دبیرکل فدراسیون فوتبال بی‌توجه به شایعات درباره خودش امروز در یک مراسم فرهنگی حضور پیدا کرد.

نه به شایعات، ممبینی در دسترس قرار گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، هدایت ممبینی یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران در روزهای گذشته بوده است؛ ممبینی که از علی خطیر مدیرعامل استقلال به اتهام جعل شکایت کرده بود، مورد حمله مسئولان استقلال قرار گرفت.

دو روز قبل در واکنش به شایعات مربوط به جعل امضا توسط مدیریت باشگاه استقلال، معاون ارتباطات این باشگاه حملات تندی را به ممبینی انجام داد و او را به همراه دو نفر دیگر افرادی دانست که قصد تخریب استقلال را دارند. معاون باشگاه استقلال در این خصوص گفته بود که ممبینی برای آنکه نامه مذکور را امضا نکند، 48 ساعت از دسترس خارج شده است!

حالا با گذشت چند روز از این ماجراها هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در یک مراسم فرهنگی خودش را نشان داد. ممبینی امروز به همراه مهدی تاج و برخی دیگر از مقامات فوتبال در مراسم گردهمایی نوآوری‌های ورزشی کشور حضور یافت.

ممبینی که یکی از سخنران‌های این مراسم بود، هیچ واکنشی به اتفاقات اخیر نشان نداد اما موضوع این بود که بالاخره خودش را در دید عموم قرار داد.

باید دید سرانجام نامه‌هایی که شائبه جعل امضا در آن وجود دارد چه می‌شود و ممبینی و خطیر چگونه این ماجرا را فیصله خواهند داد.

1971312

دیدگاه‌ها