کد خبر : 1989704 | 05 دی 1402 ساعت 11:49 | 14.9K بازدید | 24 دیدگاه

پیدا کردن کسی که نامه را بیرون داده سخت نیست

ممبینی و تهدید نرم خطیر: ارکان قضایی و سالم سازی!

دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران از صحبت درباره ماجرای جعل امضا خودداری کرد و آن را به ارکان قضایی فدراسیون سپرد.

ممبینی و تهدید نرم خطیر: ارکان قضایی و سالم سازی!

به گزارش "ورزش‌سه"، هدایت‌الله ممبینی که چهره خبرساز فوتبال ایران طی روزهای اخیر بوده، در جمع خبرنگاران درباره ادبیاتی که علی خطیر و سایر اعضای باشگاه استقلال علیه او استفاده کرده‌اند، اینطور با ابراز بی‌تمایلی به صحبت کردن درباره این موضوع حرف‌هایش را آغاز کرد: من اصلا دوست ندارم در این رابطه صحبت کنم. به هر حال ممکن است اتفاقات مختلفی در حوزه ورزش و به‌خصوص فوتبال اتفاق بیفتد. هواداران و طرفداران پیگیر هستند. دوست داریم فوتبال با آرامش جلو برود.

او سپس با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه‌های فوتبال اضافه کرد: شما دیده‌اید که ما در ماه‌های گذشته حضور بانوان را داشتیم و آقای اینفانتینو هم درباره آن استوری گذاشتند. در جده از ما تشکر ویژه کردند. حدود 5،6 ماه است که درباره حضور بانوان صحبت‌های جدی انجام دادیم و این امر صورت گرفت.

او با اشاره به استفاده از VAR گفت: اتفاقات خوب دیگری که افتاد مربوط به VAR بود. نه اینکه فقط بازی را برگزار کردیم، چون ما در پلتفرم فیفا به عنوان کشوری که پلتفرم وارد شد، گام رو به جلو بود. خودتان می‌دانید چه‌قدر سختی‌های خاص خودش را دارد. در میان این کارهای خوب که فدراسیون در حوزه تکنولوژی و هوش مصنوعی انجام می‌دهد، دوست ندارم بااین خبرهای بد حال فوتبال بد بشود.

1971311

خبرنگاران سپس بار دیگر به موضوع جعل امضای او پرداختند و به‌طور صریح پرسیدند که آیا جعل اتفاق افتاده یا خیر. ممبینی در حالی‌که می‌خندید و تمایلی به پاسخ دادن نداشت، گفت: اجازه بدهید. این مسائلی است که در خانواده فوتبال هست، اجازه بدهید ارکان قضایی و حراست فدراسیون مسائل را رو به جلو ببرند. ما اگر بخواهیم نظرات خودمان را در فضای فوتبال پیاده کنیم، ممکن است باعث سردرگمی بشود. حالا ممکن است برخی بیایند اطلاعات غلط بدهند، اما چیزی که واقعیت وجود دارد اینکه فوتبال، باشگاه‎‌ها و سازمان‌های ما نیاز به سالم سازی و آرامش دارند و باید این را سرمشق خودمان قرار بدهیم که قانون و سلامت حرف اول و آخر را در ورزش می‌زند. قطعا بار کج به مقصد نمی‌رسد. در فدراسیون فوتبال ارکان قضایی وجود دارد و حراست در حال پیگیری این موضوع است.

او در ادامه تاکید کرد: اگر آنها صلاح بدانند که گزارشات تکمیلی را در اختیار مردم قرار بدهند، حتما قرار خواهند داد ولی ما به عنوان کشوری که فوتبال در آن زنده هست، به این مسائل قائل هستیم و اعتقاد داریم پایه و اساس فوتبال ما باید براساس صداقت و درستکاری باشد.

ممبینی سپس در واکنش به این سوال که چرا باید یک نامه از فدراسیون به بیرون و یک رسانه خاص درز کند، گفت: این هم مسئله‌ای هست که باید بررسی شود. به نظرم پیدا کردن اینکه این نامه چطور به بیرون درز پیدا کرده اصلا کار سختی نیست.

ممبینی سپس در واکنش به سوالی درباره ادعاهای خانی و همینطور مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر درباره جعل امضای اآها توسط باشگاه استقلال اینطور پاسخ داد: اگر اجازه بدهید، همانطور که گفتم ارکان قضایی و حراست به این مسائل رسیدگی می‌کنند و هر وقت تشخیص دادند در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند.

دیدگاه‌ها