کد خبر : 1989705 | 05 دی 1402 ساعت 11:38 | 41.6K بازدید | 13 دیدگاه

پیروزی بزرگ یونایتد: ستاره کلیدی لیورپول در منچستر

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد از جولیان وارد، مدیر ورزشی سابق لیورپول، دعوت به همکاری کند.

پیروزی بزرگ یونایتد: ستاره کلیدی لیورپول در منچستر

به گزارش "ورزش سه"، سر جیم راتکلیف بالاخره موفق شد 25 درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد را به‌صورت رسمی خریداری کند و حالا تغییرات بزرگی در این باشگاه در راه است. 

خانواده گلیزر اعلام کردند که از این به بعد دخالتی در امور مدیریتی و فوتبال نخواهند داشت و تمامی این موارد بر عهده مالک جدید خواهد بود که سابقه مدیریت باشگاه‌های ورزشی را در کارنامه دارد و از هواداران متعصب و قدیمی یونایتد هم هست. 

در چند هفته اخیر گزینه‌های بسیاری برای پست مدیر ورزشی این باشگاه مطرح شده بودند که نام دن اشورث از نیوکسل و همچنین دوگی فریمن از کریستال پالاس در صدر این فهرست به چشم می‌خورد. 

1971329

اما حالا تلگراف خبر داده که یونایتد قصد دارد به‌صورت جدی با وارد برای حضور در این باشگاه مذاکره کند. این مدیر 42 ساله پیش از این 11 سال در لیورپول حضور داشت و یکی از مدیران موفق این باشگاه بود که بسیاری او را از عوامل موفقیت چند سال اخیر این تیم می‌دانند. 

او در سال 2020 به عنوان دستیار مدیر ورزشی انتخاب شد و پس از جدایی مایکل ادواردز به این سمت رسید و تصمیمش برای ترک این باشگاه در پایان فصل گذشته شوک بزرگی را به لیورپول وارد کرد. 

وارد پیش از این پیشنهاد آژاکس برای حضور در همین پست را رد کرده و گفته بود که عجله‌ای برای بازگشت به فوتبال ندارد اما شاید پیشنهاد یونایتد او را بار وسوسه کند.

دیدگاه‌ها