کد خبر : 1989711 | 05 دی 1402 ساعت 12:03 | 93.2K بازدید | 56 دیدگاه

انگلیس و نروژ به کنار، او آقای گلی اروپا را می‌خواهد!

هالند خطری جدی برای رکورد دست نیافتنی رونالدو

ارلینگ هالند توانسته در ۵۰ بازی لیگ برتری، ۵۰ گل به ثمر برساند.

هالند خطری جدی برای رکورد دست نیافتنی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یک فصل و نیم از زمان انتقال هالند به لیگ برتر انگلیس می‌گذرد و غول نروژی منچسترسیتی هر روز بیشتر از قبل با آمار خود در کانون توجهات قرار می‌گیرد. او اکنون آماری اعجاب‌انگیز در لیگ برتر انگلیس دارد و توانسته در ۵۰ بازی، ۵۰ گل به ثمر رسانده تا میانگین یک گل در هر بازی را داشته باشد.

او فصل قبل آقای گل انگلیس شد و این فصل هم اگر چه مقداری دچار تزلزل شده اما هالند با ۱۴ گل زده بازهم بهترین گلزن فوتبال انگلستان بوده است.

او با انجام تنها ۵۰ بازی در لیگ از افرادی چون سسک فابرگاس، کالورت لوین، اولی واتکینس، یان راش و مک‌منمن بیشتر گل زده و حال با ۴ گل دیگر به جمع صد گلزن برتر انگلیس می‌پیوندد.

او البته در داخل منچسترسیتی نیز تمام آمار و ارقام را برهم ریخته است. هالند در ۷۵ بازی، ۷۱ گل زده و تنها کوین دیبروینه در میان بازیکنان فعلی منچسترسیتی از او بیشتر گل زده است؛ هالند قطعا برای رسیدن به رکورد گلزنی آگوئرو با حفظ این روند باید ۵ فصل دیگر در سیتی حضور داشته باشد اما او جدای از این آمار، به لیست بهترین گلزنان نروژی لیگ برتر هم فکر می‌کند.

اگر چه اوله گونار سولسشر با ۹۱ گل بهترین گلزن نروژی جزیره است اما هالند با او ۴۱ گل فاصله دارد و بعید است این فاصله آماری او را به دردسر بیندازد.

او از زمان حضور در دورتموند و منچسترسیتی ۱۶۴ بازی انجام داده و ۱۵۷ بار موفق شده با گل‌های خود بسیاری از آمارها را دگرگون کند و حال او در ادامه مسیر بازیگری خود قطعا به آمارهای بزرگتری چون رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کند که تا رسیدن به کریستیانو رونالدو تنها ۱۰۰ گل فاصله دارد و ۴۰ گل زده در ۳۵ بازی اروپایی همان آماری است که این نوید را می‌دهد که دیر یا زود تاج پادشاهی را قرار است بر وایکینگ جهان فوتبال ببینیم.

دیدگاه‌ها