کد خبر : 1989713 | 05 دی 1402 ساعت 11:59 | 37.4K بازدید | 10 دیدگاه

بند خرید ستاره خیرونا برای رئال: تفاوت 27 میلیونی!

رئال مادرید بند بازگشتی در قرارداد میگل گوتیرز، ستاره خیرونا، قرار داده که تنها هشت میلیون یورو است.

بند خرید ستاره خیرونا برای رئال: تفاوت 27 میلیونی!

به گزارش "ورزش سه"، گوتیرز یکی از محصولات درخشان آکادمی رئال مادرید است که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته راهی خیرونا شد. 

او پیش از این فرصت حضور در ترکیب رئال را هم پیدا کرده بود اما به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان می‌گشت و همین باعث شد که به فکر ترک این باشگاه و پیوستن به تیمی باشد که احتمال بازی دادن به او بیشتر شود. 

این ستاره اسپانیایی در این فصل مانند بسیاری از بازیکنان خیرونا که حالا یکی از مدعیان قهرمانی است و بالاتر از بارسلونا در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده نمایش درخشانی را ارائه کرده و همین موضوع باعث شده است که توجه چند باشگاه اروپایی به او جلب شود. 

1965160

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که رئال مادرید شرایط بازگرداندن دوباره گوتیرز به سانتیاگو برنابئو را بررسی خواهد کرد و حالا نشریه رلوو مدعی شده است که آنها از گزینه خاصی هم برای این اقدام برخوردار هستند. 

رئال مادرید بند بازگشت هشت میلیون یورویی را در قرارداد فروش این بازیکن به خیرونا گنجانده است که در صورت تمایلش برای بازگرداندن او کمک بسیاری به این باشگاه خواهد کرد. 

این در حالی است که بند فسخ گوتیرز برای سایر باشگاه‌هایی که قصد خرید او را داشته باشند 35 میلیون یورو است و این تفاوت 27 میلیون یورویی بسیار قابل توجه است.

دیدگاه‌ها