کد خبر : 1989718 | 05 دی 1402 ساعت 12:17 | 18.5K بازدید | 8 دیدگاه

وحید رضایی و آلکاراز نیاز به گفت‌و و دارند

دستیار رحمتی کنار سرمربی اسپانیایی می‌ماند

با توجه به صحبت‌های صورت گرفته از سوی سرمربی اسپانیایی نساجی به احتمال فراوان وحید رضایی به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد.

دستیار رحمتی کنار سرمربی اسپانیایی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس آلکاراز سرمربی نام‌آشنای اسپانیایی در شرایطی به ایران آمده و هدایت نساجی را برعهده گرفته که فقط یک دستیار همراه خود به ایران آورده و همین موضوع احتمال ماندن برخی دستیاران مهدی رحمتی را افزایش می‌دهد.

آلکاراز در نشست خبری امروز خود در این باره گفت: «خسوس دستیارم است که خیلی به او اعتماد دارم و باقی دستیاران من کسانی هستند که در باشگاه الان حاضر هستند.»

با این شرایط به احتمال فراوان شاهد ادامه فعالیت وحید رضایی در نساجی باشیم. این مربی چند هفته قبل به جمع کادرفنی مهدی رحمتی اضافه شد و در بازی گذشته مقابل هوادار هم هدایت نساجی را برعهده داشت.

حالا با توجه به ابراز علاقه آلکاراز احتمالا رضایی در جمع اعضای کادرفنی او خواهد ماند و به کارش ادامه می‌دهد. رضایی پیش از این هم در مصاحبه خود گفته بود: «به من گفته‌اند اگر کسی خواست به کادر اضافه شود، در کنار تیم بمان.»

البته وحید رضایی باید جلسه‌ای را با سرمربی اسپانیایی برگزار کند و دو طرف درباره مسائل موجود به تفاهم و جمع‌بندی برسند و همکاری خود را شروع کنند.

دیدگاه‌ها