کد خبر : 1989723 | 05 دی 1402 ساعت 12:32 | 73.9K بازدید | 18 دیدگاه

گزارش مارکا

تصمیم نهایی رئال مادرید در مورد چهار بازیکن

قرارداد چهار بازیکن قدیمی رئال مادرید در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه موضع خود در قبال آنها را مشخص کرده است.

تصمیم نهایی رئال مادرید در مورد چهار بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، ناچو، لوکاس، لوکا مودریچ و تونی کروس که همگی بالای 30 سال دارند، در پایان فصل قراردادشان با رئال مادرید تمام خواهد شد و طبق سیاست باشگاه، تمدید با آنها سال به سال خواهد بود.

در همین رابطه امروز مارکا نوشت که موضع باشگاه در مورد تمدید با این بازیکنان متفاوت است و حداقل با یکی قطع همکاری خواهد شد. جدایی‌ای که می‌تواند احساسی باشد.

1958793

رئال مادرید همین فردا با تونی کروس تمدید خواهد کرد اگر خود بازیکن نیز چنین تمایلی داشته باشد. ستاره آلمانی ولی هرگونه تصمیم نهایی در مورد آینده‌اش را به ماه مارس و حداکثر ماه آوریل موکول کرده است. کروس می‌خواهد با پیراهن رئال بازنشسته شود و تردید دارد یک فصل دیگر نیز ادامه دهد یا به فوتبالش پایان بدهد.

1961943

در مورد لوکا مودریچ شرایط اندکی تفاوت دارد. مودریچ 1022 دقیقه برای رئال در فصل جاری بازی کرده و از این حیث بازیکن دوازدهم رئال است. او جایگاه سابق را در ترکیب اصلی ندارد و بیشتر از همیشه نیز تعویض می‌شود. مودریچ تابستان پیشنهاد الهلال را رد کرد و با رئال تمدید کرد ولی برای سال بعد هنوز رئال قدمی برنداشته و خود مودریچ نیز اخیرا گفت در زمان حال زندگی می‌کند و فعلا برای آینده تصمیمی نگرفته است. به نظر این آخرین فصل مودریچ خواهد بود.

1953047

شرایط برای ناچو نیز مشابه است. رئال به دنبال یک مدافع میانی جدید است تا جای خالی داوید آلابا را پر کند. با آمدن این مدافع، سال بعد کار برای ناچو سخت‌تر خواهد شد. او چهارمین گزینه برای دفاع میانی است ولی هر فصل با مصدومیت بازیکنان اصلی توانسته بازی‌های زیادی انجام دهد. سطح کیفی ناچو امسال افت کرده و بعید است با او تمدید شود.

1970158

در مورد لوکاس رئال موضعی مثبت دارد و به وی پیشنهاد تمدید ارائه خواهد شد. خود بازیکن نیز اخیرا تایید کرد که پیشنهاد تمدید برسد، در امضای آن تردید نخواهد کرد. لوکاس بازیکنی چند پسته و بهترین ذخیره برای دنی کارواخال است.

دیدگاه‌ها