کد خبر : 1989726 | 05 دی 1402 ساعت 12:29 | 38.7K بازدید | 9 دیدگاه

تایید شد: ستاره برزیلی به پاری سن ژرمن پیوست

گابریل موسکاردو، ستاره برزیلی کورینتیانس، با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو راهی پاری سن ژرمن شد.

تایید شد: ستاره برزیلی به پاری سن ژرمن پیوست

به گزارش "ورزش سه"، موسکاردو پس از عملکرد درخشانی که در ترکیب کورینتیانس به نمایش گذاشت توانست توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. 

پیش از این رسانه‌های برزیلی خبر داده بودند که بارسلونا و چلسی مذاکرات اولیه برای به خدمت گرفتن این ستاره 18 ساله را آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند او را به زودی به خدمت بگیرند اما شرایط مطابق میل آنها پیش نرفت. 

پاری سن ژرمن که تصمیم گرفته روی جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار سرمایه‌گذاری کند خیلی زود وارد عمل شد و توانست با مدیران این باشگاه و همچنین این بازیکن به توافق برسد و حالا در آستانه امضای قرارداد است. 

1971350

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، دقایقی قبل اعلام کرد که توافق نهایی برای انجام این انتقال صورت گرفته و موسکاردو با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از کورینتیانس راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

بند پاداش دو میلیون یورویی برای عملکرد خوب این بازیکن در ترکیب پی اس جی هم در این قرارداد گنجانده شده که در صورت رسیدن به اهداف تعیین شده به باشگاه فعلی‌اش پرداخت خواهد شد. 

موسکاردو به محض امضای رسمی قرارداد راهی پاریس خواهد شد تا در تمرینات این تیم حاضر شود و آنها در رقابت‌های پیش رو همراهی کند. 

دیدگاه‌ها