کد خبر : 1989734 | 05 دی 1402 ساعت 12:57 | 58.7K بازدید | 18 دیدگاه

اشتباه بزرگ یونایتد: باید این سه ستاره را می‌خریدی

دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم باید به جای راسموس هویلوند بازیکنان دیگری را جذب می‌کرد.

اشتباه بزرگ یونایتد: باید این سه ستاره را می‌خریدی

به گزارش "ورزش سه"، هویلوند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش 85 میلیون یورو از آتالانتا به منچستریونایتد پیوست اما به هیچ وجه نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. 

این بازیکن که حالا تحت فشار شدیدی قرار گرفته و با انتقادات بسیاری روبه‌رو شده است، هنوز نتوانسته اولین گلش را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند و این موضوع به معضلی جدی برای شیاطین سرخ تبدیل شده است. 

او تا به حال در 14 بازی در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ به میدان رفته اما تمامی فرصت‌‎هایی که به دست آورده را خراب کرده تا شایعاتی درباره احتمال پیوستن یک مهاجم به این تیم در پنجره زمستانی قوت بگیرد. 

1953098

یورک در گفت‌وگو با دیلی میل درباره شرایط تیم سابقش اظهار داشت: «من فکر می‌کنم یونایتد می‌توانست 170 میلیون یورو برای جذب ارلینگ هالند هزینه کند. هری کین هم گزینه بسیار خوب دیگری بود. و ویکتور اوسیمن هم ستاره‌ای است که اگر من بودم برای جذبش اقدام می‌کردم. 

برای شرایطی که راسموس در این تیم دارد بسیار ناراحت هستم. او از هر طرف تحت فشار است. تا پیش از آن که با هزینه‌ای سنگین به یونایتد بیاید، هیچ چیز درباره او نمی‌دانستم. او 20 سال دارد و هرگز تجربه بازی در بالاترین سطح را نداشته و مشخص است که هنوز در مرحله پیشرفت است. نمی‌توان از اون توقع داشت که در چنین حدی ظاهر شود.»

دیدگاه‌ها