کد خبر : 1989740 | 05 دی 1402 ساعت 13:20 | 24.8K بازدید | 36 دیدگاه

حسین، سیدحسین را ناامید کرد

پورحمیدی صدرنشین جدول یک و نودی‌ها!

حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور در دیدار برابر تراکتور نمایش مطمئنی داشت.

پورحمیدی صدرنشین جدول یک و نودی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، دروازه‌بان جوان تراکتوری‌ها زیر نظر امیلیو مربی گلرهای سابق منچستریونایتد در این فصل پیشرفت خوبی داشته و این مسئله در شکل بازی با پا و جایگیری‌هایش هفته به هفته مشهود است. این مسئله را در نظر داشته باشید که پورحمیدی در ابتدای فصل روزهای بسیار سختی را در 3 بازی حساس تراکتور مقابل سپاهان، پرسپولیس و الشارجه تجربه کرد و اشتباهات او می‌توانست حتی باعث حذفش از اسکوآد تراکتور شود، اما پاکو خمس پای این گلر جوان ماند و با تجربیات مربی گلرهای سابق یونایتد او حالا دوباره به همان فرمی بازگشته که از او انتظار داریم.

این را هم باید به‌خاطر داشته باشیم که پورحمیدی در این فصل جایگزین محمدرضا اخباری شده که کاپیتان تراکتور و یکی از بهترین گلرهای فوتبال ایران است و اتفاقا در گل‌گهر هم همان درخشش همیشگی را ادامه می‌دهد.

پورحمیدی روز گذشته مقابل ملوان فقط یک‌بار دروازه‌اش مورد تهدید جدی قرار گرفت که ضربه پدرام قاضی‌پور در جهت شیرجه او و با برخورد به تیرک راهی به دروازه نیافت، اما در سایر اوقات او علاوه بر جمع کردن سانترهای ارسالی از جناحین از صلابت خوبی در محوطه شش قدم تیم برخوردار بود. به‌خصوص که در غیاب شجاع خلیل‌زاده و ترکیب جدید خط دفاعی تراکتور ممکن بود کمبود اعتماد به نفس به تیم تسری پیدا کند، اما پورحمیدی مثل یک بازیکن باتجربه عمل کرد.

1971364

گلر جوان تراکتوری‌ها که با این تیم قرارداد 5 ساله دارد، اگرچه در حال حاضر زیر سایه گلرهای بزرگ و نامدار مثل بیرانوند، نیازمند و اخباری است، اما در هر صورت بخشی از آینده دروازه‌بان فوتبال ایران محسوب می‌شود و باید دید با توسعه مهارت‌هایش در دروازه‌بانی سیر پیشرفتش تا کجا خواهد رسید. او قبلا به تیم ملی دعوت شده و ممکن است در جمع نفرات اولیه دعوت شده به اردوی جام ملت‌ها نیز حضور داشته باشد. البته این چیزی است که آلین دینکا مربی گلرهای رومانیایی تیم ملی درباره آن نظر خواهد داد.

1971365
حسینی صدرنشین جدول کلین‌شین تا پایان هفته مقابل پایانی نیم فصل اول.

هر چه هست اما این روزها پورحمیدی توانسته خودش را پس از روزهای دشوار هفته‌هایی ابتدایی فصل به خوبی پیدا کند و در حال حاضر که به هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌ها رسیده‌ایم، با کنار زدن نام‌های شاخصی چون بیرانوند، حسینی، اخباری و نیازمند بالاترین تعداد کلین‌شیت را (9 کلین‌شیت در 14 مسابقه) به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها