کد خبر : 1989753 | 05 دی 1402 ساعت 13:59 | 16.1K بازدید | 12 دیدگاه

برای حفظ و بهبود جایگاه فعلی؛

برنامه‌های مدعی جدید لیگ برتر برای نیم فصل

محمد ربیعی، مربی ذوب آهن در فاصله کوتاه مسابقه روز گذشته و بازی بعدی تیمش مقابل گل‌گهر، امیدوار است تیمش در شرایط ثبات باقی بماند.

برنامه‌های مدعی جدید لیگ برتر برای نیم فصل

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از توقف خانگی ذوبی‌ها در بازی هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان، محمد ربیعی توانست با کسب 3 امتیاز از مسابقه نفت آبادان در ورزشگاه تختی سر و سامانی به اوضاع تیمش ببخشد و ذوب‌آهن را بالاتر از ملوان و آلومینیوم دو شگفتی‌ساز این فصل در رده پنجم جدول لیگ قرار بدهد؛ جایی که حفظش به این سادگی‌ها نیست، اما با توجه به اینکه اهدافی بالاتر را در ذوب‌آهن دنبال می‌کند، امیدوار است با این عملکرد شرایط کلی باشگاه در نیم فصل دوم تغییر پیدا کند.

ربیعی که خیلی دیر هم به ذوب‌آهن اضافه شد، با حضور در جمع سبزپوشان اسکلت تیم تارتار را حفظ کرد و با جذب چند بازیکن تازه تیم را در مسیر پیشرفت قرار داد و حالا ذوب‌آهن در رقابتی نفس‌گیر با ملوان و آلومینیوم قصد دارد بهترین تیم باشگاهی ایران در میان آنهایی باشد که به جمع ثروتمندان فوتبال ایران تعلق ندارد.

1971369

نه ملوان، نه ذوب‌آهن و نه آلومینیوم که نتایج خوبی را با مربیان توانمندشان گرفته‌اند، بودجه‌ای در حد تراکتور، سپاهان، استقلال و پرسپولیس ندارند، اما همینکه بالاتر از گل‌گهر یا از یکدیگر باشند، نمره بسیار مثبتی برایشان به شمار می‌آید.

ذوب‌آهن که یک گل خفته در فوتبال ایران است، بعد از دوره سرمربیگری امیر قلعه‌نویی هرگز در جمع بالانشینان فوتبال ایران نبوده. ربیعیِ جاه‌طلب قصد دارد با ارائه برنامه‌هایش برای تقویت تیم در نیم فصل دوم، ذوب‌آهن را وارد مرحله رقابت با غول‌های لیگ برتر ایران بکند. او در نیم فصل اول در خانه از سپاهان شکست، اما با پیروزی مقابل تراکتور، استقلال و پرسپولیس را هم متوقف کرد. اما برای ادامه روند تیم او نیاز به بنیه نفری بیشتری دارد؛ چیزی که قطعا به عنوان یک برنامه مکتوب در اختیار مدیرعامل باشگاه (نیما نکیسا) قرار خواهد گرفت.

1971370

دیدگاه‌ها