کد خبر : 1989754 | 05 دی 1402 ساعت 13:58 | 7.8K بازدید | 32 دیدگاه

با فولادی‌ها اختلاف دارم اما امروز فقط اتحاد

کاملی‌مفرد: فولاد بازیکن متعصب و باغیرت می‌خواهد

این‌ها قرارداد یک‌ساله دارند و پول‌شان را هم گرفته‌اند؛ فولاد که سقوط کنند، ساک‌شان را می‌بندند و می‌روند.

کاملی‌مفرد: فولاد بازیکن متعصب و باغیرت می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، جلال کاملی‌مفرد مدافع پیشین تیم فولاد است که با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد و به پیراهن تیم ملی هم رسید و در جام جهانی عضوی از تیم برانکو ایوانکوویچ بود و در جام ملت‌های 2004 نیز همراه با تیم ملی به چین رفت.

او حالا به عنوان پیشکسوت فولاد جایگاهی ویژه نزد طرفداران این تیم دارد و در گفت‌وگو با خبرنگار ما به سوالات پیرامون وضعیت این تیم بحران‌زده خوزستانی پاسخ می‌دهد.

حرف‌های او را بخوانید:

بولت ذوب آهنفولاد به لیگ یک برود، نابود می‌شود
در حال حاضر مهم نیست که چطور و چرا این تیم به این شرایط رسیده است. همه چیز دست به دست هم داد که این شرایط رقم بخورد اما الان من از بچه‌هایی شلوغ می‌کنند و می‌گویند فلان مربی بیاید و فلان مسئول برود، خواهش می‌کنم این بحث‌ها را کنار بگذارد. الان زمان حمایت است، چون اگر این تیم به لیگ یک برود، مثل استقلال اهواز تمام می‌شود. خواهش می‌کنم هر کسی می‌تواند، کمک کند و اختلافات را کنار بگذارند. الان فرصت برای هیچ کاری نیست و کار از کار گذشته است.

بولت ذوب آهنبازیکنانی گرفتیم که پیشکسوت بودند
این تیم طوری بسته شد ‌که از ابتدا معلوم بود نتیجه نمی‌گیرد. تفاوتی نداشت آقای منصوریان بماند یا مربی خارجی بیاورند. این تیم درست بسته نشده و بازیکنانی گرفته‌اند که کارشان تمام شده و پیشکسوت هستند و به درد فولاد نمی‌خورند. مشکل فولاد همین است که از اول خوب بسته نشده و درست مهره‌چینی نشده است. مشکل تیم، منصوریان یا مربی خارجی نیست. هر کسی را که می‌آوردند، تاثیری نداشت، چون این تیم کمبود بازیکن دارد.

بولت ذوب آهنفرانچیچ مربی بزرگی نبود اما قهرمان شد
زمانی که ما بودیم، یک مربی به اسم فرانچیچ آوردند که مربی بزرگی نبود اما چون مهره‌ها خوب بودند، آن تیم قهرمان شد. الان هر مربی‌ای بیاورید، می‌تواند ۱۰ درصد تاثیر بگذارد. الان برخی می‌گویند ضعف مدیریتی وجود ندارد و فلانی برود و فلانی را بیاورد اما همه این‌ها اشتباه است. آقای رضایی بومی است و از زیرساخت فولاد آمده و دلش به حال تیم می‌سوزد؛ البته آدم گاهی اشتباها هم می‌کند اما الان وقت تغییر نیست. من از همه خواهش می‌کنم که کمک کنند که این تیم به لیگ یک نرود، چون اگر سقوط کند، برگرداندنش به لیگ برتر مکافات است.

1953090

بولت ذوب آهنتیم ما نیاز به بازیکن متعصب دارد
ما باید در پست‌هایی که ضعف داریم، بازیکن بگیریم. تیم نیاز به ۵-۶ بازیکن باتعصب دارد که کار را دست بگیرند. متاسفانه بازیکنانی می‌آورند که اول می‌خواهند خودشان را نشان بدهند و بعد به فکر تیم هستند که تیم به لیگ یک نرود. ما باید دنبال بازیکنانی باشیم که اول به فکر فولاد و استان خوزستان باشد. متاسفانه فولاد الان طوری شده که بازیکنان به این فکر می‌کنند که بازی پخش مستقیم است و خودم را نشان بدهم. بازیکن باتعصب و باغیرت در فولاد کم است.

بولت ذوب آهناگر تیم سقوط کند، همه این بازیکنان می‌روند
فعلا چیزی که می‌بینیم این است که فولاد ‌کمبود بازیکن دارد. الان موقع بحث درباره اشتباه مدیریتی نیست. با این بحث‌ها به جایی نمی‌رسیم و کل هم و غم‌مان است که فولاد به لیگ یک نرود. تنها راه‌حل این است که چند بازیکن خوب و باتعصب تزریق بشوند. الان کسانی آمده‌اند که پول‌شان را گرفته‌اند و قرارداد یک ساله هم دارند؛ اگر تیم سقوط کنند، ساک‌شان را می‌بندند و می‌روند و کسانی که اینجا می‌مانند، اذیت می‌شوند.

بولت ذوب آهنباید چند بازیکن بگیریم تا دست ایگناسیو باز شود
ما فعلا از مربی هم چیزی ندیدیم اما فعلا نمی‌توانیم قضاوت کنیم. من فکر می‌کنم اگر چند بازیکن خوب کنار مربی حضور داشته باشد، می‌توانیم کاری کنیم. این مربی ۳-۴ هفته است آمده و با این بضاعتی که فولاد دارد، باز هم باید خدا را شکر کنیم. باید چند بازیکن خوب تزریق بشوند تا دست او باز باشد و پس از آن حساب و کتاب‌ها مشخص می‌شود.

بولت ذوب آهنبا فولادی‌ها اختلاف دارم اما امروز فقط اتحاد
من با فولادی‌ها خیلی اختلاف دارم اما به‌خاطر خوزستان اختلافات را کنار می‌گذارم و حمایت می‌کنم. فولاد مال هیچکس نیست و اگر قرار است کسی بگوید فولاد برای من است، من هم می‌توانم بگویم ۱۵ سال برای این تیم زحمت کشیده‌ام و کاپیتان بودم. باید همه دست به دست هم بدهیم و بگوییم فولاد.

بولت ذوب آهنخوزستان دلسوز و متعصب ندارد
خوزستان هیچ‌کس را ندارد و کسی پشتیبان استان نیست. هيچ‌کدام از تیم‌های استان حامی خوب و باتعصب ندارند که دلسوز باشند. کسانی که بالا نشستند، به فکر خودشان هستند. الان بازیکنان خارجی که زمان جواد نکونام آوردند، کجا هستند؟ رفتند. اگر آن دوره چند بازیکن بومی را از پایه‌ها به بزرگسالان آورده بودیم، الان بضاعت تیم این نبود. متاسفانه همه به فکر خودشان هستند و می‌آیند پول دربیاورند و بروند؛ آنها اینجا زندگی نمی‌کنند و خاک و گرمای اینجا را هم نمی‌خورند. تیم‌های خوزستان حامی ندارند.

بولت ذوب آهنالان در فولاد پول هست اما...
الان در فولاد پول هست و همه جمع هستند اما اگر به لیگ یک برود، همه رها می‌کنند و می‌روند. فولاد صاحب ندارد و کسی نیست که برای این تیم بجنگد. من سه سال قبل گفتم چند سال دیگر فولاد به لیگ یک می‌رود و تیم‌های خوزستانی متلاشی می‌شوند اما کسی توجه نکرد و ما هم کنار نشستیم و نگاه می‌کنیم ولی دل‌مان می‌سوزد. فولاد خیلی از خانواده‌ها را نان می‌دهد اما به لیگ یک برود همه چیز جمع می‌شود. باید اختلافات را کنار بگذاریم و فقط حمایت کنیم.

دیدگاه‌ها