کد خبر : 1989757 | 06 دی 1402 ساعت 02:27 | 34.2K بازدید | 24 دیدگاه

آرزوی لورکوزن پیش از شروع سال ۲۰۲۴؛

هشدار به آلونسو: اتفاق ۲۰۱۰، تکرار نشود!

بایر لورکوزن فصل ۲۰۰۹/۱۰ در پیش از پایان سال میلادی صدرنشین بوندسلیگا بود اما ۴ شکست در ۵ هفته تمام معادلات را بر هم زد.

هشدار به آلونسو: اتفاق ۲۰۱۰، تکرار نشود!

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشینی بایرلورکوزن که تابه‌حال در تاریخ فوتبال آلمان قهرمان بوندسلیگای آلمان نشده به اندازه هر اتفاقی دیگر در جهان فوتبال عجیب است و حال تیم ژابی آلونسو نه تنها در بوندسلیگا بلکه در مجموع پنج لیگ در بسیاری از پارامترهای آماری فوق‌العاده بوده است.

با این حال تا پایان هفته شانزدهم و پیش از کریسمس، شاگردان ژابی آلونسو صدرنشین هستند و با ۱۳ برد و ۳ تساوی بهترین نتیجه تاریخ این تیم را ثبت کرده اما این آخرین‌بار نیست که لورکوزن بدون باخت به کریسمس می‌رود.

آخرین‌بار در فصل ۲۰۰۹/۱۰ زمانی که یوپ هاینکس عهده‌دار نیمکت لورکوزن بود تیمش با هشت برد و هشت تساوی صدرنشین بوندسلیگا بود و بازیکنانش نام‌های سرشناسی چون سامی هیپیا، سیمون رولفس، تونی کروس، آرتورو ویدال، کوین کمپل و استفان کیسلینگ بود.

1926098

هاینکس تیمش در بازی‌های آسان به سادگی و با اختلاف دو گل پیروز می‌شد اما در بازی‌ با تیم‌های بزرگتر درگیر مشکلات می‌شد و سعی داشت تا با حداقل امتیاز از جدال با آنها خارج شود که این اتفاق در نیم فصل دوم میسر شد.

او از هفته بیست و پنجم تا سی و یکم، ۴ باخت برابر نورنبرگ، دورتموند، اینتراخت و شالکه را تجربه کرد، با بایرن مونیخ مساوی کرد و هامبورگ را شکست داد.
او فصل را هم با همین ۴ شکست به پایان رساند و در طرف مقابل تیم تحت هدایت لویی فن خال، به یکه تازی خود ادامه داد و فاتح بوندسلیگا شد.

دیدگاه‌ها