کد خبر : 1989758 | 06 دی 1402 ساعت 02:51 | 8.9K بازدید | 2 دیدگاه

سه امتیار با چنگ و دندان به روایت تصویر

کمال کامیابی‌نیا در پایان مسابقه حساس تیمش مقابل نفت که با پیروزی یک بر صفر به پایان رسید، در گفت‌وگو با خبرنگاران از این برد ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

سه امتیار با چنگ و دندان به روایت تصویر

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق پرسپولیس که بارها با تیمش به ورزشگاه تختی آبادان آمده، می‌دانست که با وجود شرایط نامطلوب حریف در بازی‌های خانگی چه‌قدر سخت است که دست پر از این ورزشگاه بیرون بیایند. با این حال بازیکنان ذوب با ارائه یک بازی فشرده موفق شدند سه امتیاز این بازی را بردارند و به خانه ببرند، اگرچه از نظر کیفی شرایط مسابقه مطلوب سرمربی تیم و البته بازیکنان نبود.

این تصویری از مسابقه دیروز است که نشان می‌دهد که محافظت از گل زده در آبادان با چه شدت و نیرویی انجام شده و ذوبی‌ها چه تلاشی برای متوقف کردن حریف آبادانی انجام داده‌اند و این چیزی است که غالبا در پس بازی‌های کم گل لیگ ایران از چشم بیننده‌ها دور می‌ماند.

در این تصویر، کمال کامیابی‌نیا، مهرداد رضایی، شایان مصلح و امیرحسین جدی، بازیکن نفت آبادان را محاصره کرده و مانع از حركت او به سمت دروازه خودی شده‌اند. این در شرایطی است که نادر محمدی دیگر مدافع ذوب هم صحنه‌ را به دقت زیر نظر دارد تا احیانا اگر توپ از این دایره خارج شد، او آن را به دورترین بفرستد.

ذوب‌آهن با پیروزی در دیدار برابر صنعت نفت با ۲۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

عکس: شهرام آقاجری

دیدگاه‌ها