کد خبر : 1989774 | 06 دی 1402 ساعت 03:00 | 33.5K بازدید | 18 دیدگاه

کوچ زمستانی پودولسکی از لهستان به خانه قدیمی

هم‌دوره رونالدو در فکر بازگشت به بوندسلیگا

لوکاس پودولسکی در صدد بازگشت به بوندسلیگای آلمان است.

هم‌دوره رونالدو در فکر بازگشت به بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پودولسکی هنوز هم مهاجمی است که هواداران آرسنال و بایرن مونیخ در مرور خاطرات خود موقع شنیدن نامش احساساتی می‌شوند و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ که سابقه بازی در اینتر، گالاتاسرای و ویتسل کوبه را دارد، هنوز هم در سن ۳۸ سالگی قصد بازنشستگی ندارد.

او در گورنیک زبرزه لهستان بازی می‌کند و در ۱۳ بازی تنها ۲ گل و ۱ پاس گل به ثبت رسانده و تیمش در رده هفتم لیگ ۱۸ تیمه لهستان است.

او تا سال ۲۰۲۵ تحت قرارداد با این باشگاه لهستانی است اما به تازگی نسبت به بازگشت فوتبال آلمان ابراز علاقه کرده و به سران کلن گفته تا آماده مذاکره برای انتقالش به این تیم است؛ او در نظر دارد تا شش ماه به عنوان بازیکن و پس از آن به عنوان مدیر ورزشی کلن آغاز به فعالیت کند.

پودولسکی کار حرفه‌ای خود را در سال 2003 در کلن آغاز کرد و سپس در سال 2006 به بایرن مونیخ رفت. سپس در سال 2009 به کلن بازگشت و سه سال دیگر در آنجا ماند و بازگشتش به این تیم قطعا جالب خواهد بود.

پودولسکی، رونالدو از پرتغال، ایگور آکینیف از روسیه و میلان باروش از چک تنها بازماندگان یورو ۲۰۰۴ در جهان فوتبال هستند که هنوز اعلام بازنشستگی نکرده‌اند و باید دید کدام‌یک زودتر از فوتبال خداحافظی می‌کند.

دیدگاه‌ها