کد خبر : 1989781 | 05 دی 1402 ساعت 16:17 | 33K بازدید | 20 دیدگاه

تصویر خندان از کنعانی بعد از جنجال!

در روزهای اخیر مصاحبه چند هفته قبل حسین کنعانی‌زادگان بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

تصویر خندان از کنعانی بعد از جنجال!

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران پس از صعود به جام جهانی قطر ۲۰۲۲، وعده گرفتن حواله خودرو را از مسئولین گرفتند تا بتوانند ماشین‌های لوکس به ایران وارد کنند و از این راه سود ببرند.

اما صحبت بدون پرده حسین کنعانی در مورد قیمت ماشینش که البته اغراق‌آمیز هم بود باعث دردسری بزرگ شد و بعد از چند هفته از این مصاحبه مجوز واردات خودرو ملی پوشان فوتبال باطل شد و جنجال‌های بزرگی در این زمینه به راه افتاد. حتی برخی خبر از اختلاف دیگر ملی پوشان با حسین کنعانی می‌دادند.

این اتفاق سبب شد کنعانی در بازی قبلی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین غایب باشد. در شرایطی که پیش از بازی، مربی برزیلی سرخ‌پوشان خبر از مصدومیت جزئی کنعانی داده بود اما به نظر می‌رسید بحث دیگری مطرح باشد و او با توجه به حواشی و جنجال‌های بزرگ اخیرش آمادگی ذهنی برای بازی مقابل شمس آذر را نداشته باشد. نکته‌ای که یحیی گل‌محمدی نیز پس از بازی به آن اذعان داشت.

حال در شرایطی که در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس هیچ تصویری از حسین کنعانی منتشر نمی‌کرد امروز در تمرین بدنسازی سرخ‌ها عکسی از مدافع شماره ۶ پرسپولیس گرفته شده و او که به نظر می‌رسد چهره‌اش طراوت همیشگی را ندارد، در حال کار با وزنه است و البته سعی می‌کند چهره‌اش را خندان نگه دارد.

باید دید او باتوجه به این شرایط مقابل نساجی به لیست یحیی برمی‌گردد یا خیر.

دیدگاه‌ها