کد خبر : 1989783 | 05 دی 1402 ساعت 16:19 | 28.9K بازدید | 7 دیدگاه

هیچ مسابقه‌ای به تعویق نمی‌افتد

خبر مهم درباره دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر

سازمان لیگ فوتبال برنامه بازی‌های لیگ را تا پایان نیم فصل اول تغییر نخواهد داد.

خبر مهم درباره دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به درخواست امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی برای شروع اردوی تیم ملی از روز 12 دی‌ماه شایعاتی مبنی بر لغو برخی مسابقات هفته پانزدهم قوت گرفته است.

با اینکه گفته می‌شود احتمال دارد برخی مسابقات هفته پانزدهم به تعویق بیفتد و بعد از جام ملت‌های آسیا برگزار شود، اما بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما چنین موضوعی امکان پذیر نیست.

در مذاکراتی که سرمربی تیم ملی با مقامات فدراسیون و سازمان لیگ داشته، قرار بر این شده که مسابقات لیگ برتر طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار شود و هیچ‌کدام از بازی‌های هفته پانزدهم به تعویق نیفتد.

حتی اگر تصمیم امیر قلعه‌نویی برای برگزاری اردوی تیم ملی در روز 12 دی‌ماه هم اجرایی شود، بازی‌های لیگ از هفته پانزدهم دنبال خواهد شد. با توجه به برنامه 6 مسابقه هفته پانزدهم تا روز 11 دی‌ماه تمام می‌شود و فقط دو بازی ذوب‌آهن مقابل گل‌گهر و فولاد مقابل نساجی باقی خواهد ماند که اگر بازیکنی از این 4 تیم دعوت شود، بر سر حضور او در اردوی تیم ملی با باشگاه توافق خواهد شد.

بر این اساس سازمان لیگ فوتبال تصمیمی برای تغییر در برنامه مسابقات ندارد و در هر شرایطی بازی‌های لیگ برتر قبل از جام ملت‌های آسیا نیم فصل اول خود را خاتمه خواهد داد.

دیدگاه‌ها