کد خبر : 1989804 | 05 دی 1402 ساعت 18:06 | 18.9K بازدید | 5 دیدگاه

بعد از قرار گرفتن جزو 10 دروازه‌بان برتر جهان؛

گلایه تند عقاب زنان خطاب به تاج و مسئولان آسیایی

فرزانه توسلی با اشاره به انتخابش به عنوان کاندید کسب عنوان دروازه‌بان برتر جهان، گلایه‌های تندی را نیز مطرح کرد.

گلایه تند عقاب زنان خطاب به تاج و مسئولان آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که در دو روز گذشته جامعه فوتبال زنان تحت تاثیر درگذشت دردناک ملیکا محمدی قرار داشته است؛ با اعلام فوتسال پلنت، فرزانه توسلی، دروازه‌‌بان تیم ملی زنان موفق به قرار گرفتن در جمع 10 کاندید کسب عنوان برترین بازیکن جهان شده است.

توسلی که در گفت و گوهای قبلی خود با ما، نسبت به عدم برگزاری مسابقات تیم ملی زنان گلایه داشت، بعد از این انتخاب بار دیگر در گفت و گو با ورزش سه نکات قابل توجه‌ای را مطرح کرد. او در ابتدای سخنانش با اشاره به درگذشت ملیکا محمدی گفت: آرزو می‌کردم که کاش الان این اتفاق برای من نمیفتاد. اگر زمان دیگری انتخاب می‌شدم قطعا لذتش برای من چندین برابر میشد. اینکه بین 10 گزینه برتر جهان باشی بسیار لذت بخش است اما درگذشت ملیکا همه ما را ناراحت کرد و هیچ چیزی نمی‌تواند حال الان ما را خوب کند.

او در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌‌های نامناسب کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا این انتخاب‌ها در سطح جهانی را ببیند و از خواب چندساله زمستانی‌اش بیدار شود. کماکان خبری از مسابقات آسیایی در رده ملی برای زنان نیست و مشخص نیست کی قرار است مسابقات جام ملت‌ها به تقویم آسیایی برگردد. اگر در سال‌های گذشته هم مسابقات تیم ملی برگزار میشد قطعا برای دفعات بیشتری کاندید این عنوان میشدم.

این گلایه‌های فرزانه توسلی درحالی است که رئیس کمیته فوتسال در آسیا کسی جز مهدی تاج نیست و به نظر می‌رسد که گلایه‌های او هم خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال ایران و سایر ارکان AFC است. تیم ملی زنان ایران در سال‌های 2015 و 2018 قهرمان قاره کهن شده است اما حالا حدود 5 سال است که به بهانه پاندمی کرونا خبری از برگزاری مسابقات جام ملت‌های زنان در آسیا نیست. این درحالی است که همین مسابقات در سایر قاره‌ها برای زنان و مردان درحال برگزاری است. نکته عجیب این است که مسابقات جام ملت‌های مردان آسیا هم از 2 سال گذشته رسما آغاز شده اما کماکان کنفدراسیون فوتبال آسیا قصدی برای برگزاری مسابقات زنان ندارد.

دیدگاه‌ها