کد خبر : 1989815 | 05 دی 1402 ساعت 19:00 | 23K بازدید | 14 دیدگاه

الاتحاد - النصر: جنگ 270 میلیون یورویی!

در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ عربستان سعودی تیم‌های پرستاره الاتحاد و النصر به مصاف هم خواهند رفت.

الاتحاد - النصر: جنگ 270 میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ عربستان سعودی از ساعت 21:30 امشب به وقت تهران بین تیم‌های پرستاره الاتحاد و میهمانش النصر در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار می‌شود.

الاتحاد با 28 امتیاز در رده ششم قرار دارد و النصر با 40 امتیاز در رده دوم جای دارد که در فاصله 10 امتیازی الهلال ایستاده است.

این دو باشگاه پس از اینکه زیر چتر صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان قرار گرفتند، در آخرین بازار نقل و انتقالات ستاره‌های بزرگی را به خاورمیانه منتقل کردند.

دو باشگاه با ستاره‌های درجه یک جهان مانند کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورته، سادیو مانه، الکس تلس قرارداد امضا کردند. ناگفته نماند که زمستان گذشته در ابتدا کریستیانو رونالدو به النصر منتقل شده بود.

مجموع ارزش ترکیب دو تیم در بازار به حدود 270.5 میلیون یورو می‌رسد. پیش از رویارویی دو تیم در بازی امشب از این نظر به بررسی الاتحاد و النصر می‌پردازیم:

بولت سپاهانالاتحاد
ارزش بازیکنان این تیم به نقل از ترانسفرمارکت در مجموع 105.75 میلیون یورو است. فابینیو برزیلی با 46.70 میلیون یورو گران‌قیمت‌‎‌ترین بازیکن الاتحاد است.

در جایگاه دوم ژوتا، وینگر پرتغالی، قرار دارد که از باشگاه سلتیک اسکاتلند با ارزش 29.10 میلیون یورو به این باشگاه منتقل شده است.

پس از او لوئیس فیلیپه، مدافع ایتالیایی، که از باشگاه رئال بتیس با ارزش 22 میلیون یورو منتقل شده، قرار دارد.

نکته جالب اینکه کریم بنزمای فرانسوی در ترکیب این تیم در حال حاضر فقط 15 میلیون یورو ارزش دارد.

عبدالله الجدانی، دروازه‌بان الاتحاد، با 25 هزار یورو کمترین ارزش را در ترکیب این تیم دارد.

1971446

بولت استقلالالنصر
ارزش بازار جهانی بازیکنان النصر 164.75 میلیون یورو است. ستاره برجسته این تیم اوتاویو پرتغالی است که از پورتو آمده و 30 میلیون یورو ارزش دارد.

آیمریک لاپورته، مدافع سابق منچسترسیتی با 25 میلیون یورو در رده دوم قرار دارد. سپس سکو فوفانا هافبک ساحل عاجی و سادیو مانه سنگالی هر دو به مبلغ 20 میلیون یورو قرار دارند.

مارسلو بروزوویچ کروات با ارزش 18 میلیون یورو در رده سوم است. سپس کریستیانو رونالدو و اندرسون تالیسکا هر کدام با 15 میلیون یورو قرار دارند. در النصر هم کمترین ارزش بازار به ولید عبدالله دروازه‌بان با 25 هزار یورو می‌رسد.

دیدگاه‌ها