کد خبر : 1989819 | 05 دی 1402 ساعت 19:09 | 41.5K بازدید | 52 دیدگاه

گلر پرسپولیسی علیه رکورد سپاهان (عکس)

دروازه‌بان آلومینیوم توانست نمایش درخشانی در برتری تیمش مقابل سپاهان داشته باشد.

گلر پرسپولیسی علیه رکورد سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری پس از اینکه در دیدار هفته قبل مقابل گل‌گهر سیرجان واکنش‌های خوبی داشت و با بازی موثرش کاری کرد تا یک امتیاز از این رقابت سخت به دست بیاورند، در مسابقه اخیرشان در ورزشگاه نقش جهان هم یکی از بهترین‌های زمین بود که نگذاشت سپاهان مثل تمام مسابقات این فصل گلزنی کند.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس که انگیزه زیادی مقابل سپاهان داشت، پنج واکنش تماشایی در این دیدار ثبت کرد تا دروازه آلومینیوم بسته بماند که مهم‌ترین آنها برابر شوت خطرناک فرشاد احمدزاده، موقعیت تک به تک شهریار مغانلو و ضربه محکم رضا اسدی از پشت محوطه جریمه بود تا نقش مهمی در بردشان ایفا کند.

احمد گوهری که در این فصل 12 بازی در لیگ برتر انجام داده و 4 کلین شیت به ثبت رسانده، در تقابل با سپاهان که تیمش هم نمایش دفاعی منسجمی داشت، شوت‌های زده شده به سمت دروازه را به خوبی دفع کرد تا نشان بدهد دوباره در این تیم به آمادگی کامل رسیده و با روحیه خوبی به استقبال دیدار با ملوان انزلی می‌رود.

1971449

سپاهان پیش از این در تمام مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای تدارکاتی گلزنی کرده بود، اما برابر شاگردان سید مجتبی حسینی نتوانست این کار را انجام بدهد و احمد گوهری نیز پس از اینکه توانست مانع از گلزنی ستاره‌های سپاهان و بهترین خط حمله لیگ شود، با خوشحالی زمین را ترک کرد.

دیدگاه‌ها