کد خبر : 1989824 | 05 دی 1402 ساعت 19:34 | 23.7K بازدید | 7 دیدگاه

مغضوب فکری به تمرین بنفش‌ها بازمی‌گردد

دست خط شجاعی برای بازگشت بابک مرادی

وینگر استقلالی هواداری‌ها با نظر و خواست مسعود شجاعی، سرمربی جدید بنفش پوشان، به تمرینات بازمی‌گردد.

دست خط شجاعی برای بازگشت بابک مرادی

به گزارش ورزش سه، بابک مرادی وینگر هواداری‌ها که در چهار هفته ابتدایی رقابت‌ها همواره در ترکیب فیکس محمود فکری قرار داشته و در دومین هفته مسابقات و در دیدار خارج از خانه هوادار برابر شمس آذر گل پیروزی بخش و سه امتیازی را برای بنفش پوشان پایتخت در قزوین به ثمر رساند، پس از شکست هوادار برابر استقلال در ششمین هفته لیگ برتر از سوی سرمربی وقت در اختیار باشگاه قرار گرفته بود.

بابک مرادی به خیال آن که محمود فکری در جمع بنفش‌ها ماندگار خواهد بود در آستانه جدایی توافقی از باشگاه هوادار قرار گرفته و مذاکراتش را با چند باشگاه لیگ برتری نیز آغاز کرده بود اما با جدایی محمود فکری و معرفی مسعود شجاعی ظاهرا ورق برگشته است.

1971458

هافبک سه فصل اخیر هواداری‌ها در آخرین تمرین پیش و نخستین تمرین پس از مصافشان با نساجی با لباس شخصی در تمرین بنفش‌ها حاضر شد تا نشان دهد علاقه دارد با توجه به فضای جدید هوادار به کارش ادامه دهد.

سرمربی جدید هوادار جلسه‌ای خصوصی با بازیکن تیمش و همبازی فصل گذشته خود برگزار کرد و با توجه به شناختی که از ویژگی‌های فنی و اخلاقی بابک مرادی دارد پس از اتمام حجت با وینگر خوش تکنیک تیمش درخواست رسمی بازگشت بابک مرادی به تمرینات هوادار را به مدیران باشگاه تهرانی ارائه داده است و احتمالا از فردا هافبک بنفش‌ها در تمرینات هوادار شرکت خواهد کرد.

ظاهرا مسعود شجاعی سرمربی مشهور هوادار که از محبوبیت و مقبولیت ویژه‌ای نیز در میان بازیکنان هوادار برخوردار می‌باشد روی یکدلی و برقرار کردن جو صمیمانه میان شاگردانش و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیدگاه‌ها