کد خبر : 1989825 | 05 دی 1402 ساعت 19:40 | 53K بازدید | 12 دیدگاه

اعتماد عنایتی به فلاح در پست جدید

مغضوب مجیدی، آچار فرانسه پیکان شد!

محمدحسین فلاح که در پست‌های مختلفی بازی کرده، مقابل فولاد به عنوان مدافع وسط برای پیکان به میدان رفت.

مغضوب مجیدی، آچار فرانسه پیکان شد!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنی که در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال به عنوان یکی از نفرات جوان و آینده‌دار شناخته می‌شد، حالا در پیکان تجربیات جدیدی را به دست می‌آورد. محمدحسین فلاح به عنوان یکی از بازیکنانی که به امیدهای استقلال به بزرگسالان راه یافته بود، بعد از عدم اعتماد از سوی فرهاد مجیدی در ابتدای لیگ بیست و یکم راهی پیکان شد و حالا در سومین فصل حضور خود برای این تیم به میدان می‌رود.

فلاح 24 ساله به عنوان یک وینگر چپ‌پا از استقلال به پیکان آمد اما بعد از مدتی با نظر مجتبی حسینی در پیکان حضور در نوک خط حمله را تجربه کرد. او فصل گذشته در پیکان به عنوان مدافع چپ به میدان رفت و در یکی دو بازی حضور در پست دفاع راست را نیز تجربه کرد.

1971460

حالا در سومین فصل حضور فلاح در پیکان، سرمربی این تیم در پست جدیدی از این بازیکن استفاده کرده است. در بازی گذشته خودروسازان مقابل فولاد محمدحسین فلاح با نظر رضا عنایتی دفاع وسط شد و در دفاع سه نفره به عنوان مدافع وسط سمت چپ به میدان رفت.

این بازیکن مازندرانی و شمالی که حالا می‌شود لقب آچار فرانسه را به او داد، یکی از نفرات مورد اعتماد رضا عنایتی است و بی‌شک انگیزه زیادی دارد تا در مسیر بقا در لیگ برتر کمک حال خودروسازان باشد.

دیدگاه‌ها