کد خبر : 1989850 | 05 دی 1402 ساعت 21:35 | 36.1K بازدید | 15 دیدگاه

رودریگو دی‌پل:

من بهترین دوست لیونل مسی هستم

رودریگو دی‌پل در مصاحبه‌ای از رابطه نزدیکش با لیونل مسی صحبت کرده است.

من بهترین دوست لیونل مسی هستم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نزدیک‌ترین بازیکنان به مسی در تیم ملی رودریگو دی‌پل، هافبک اتلتیکو مادرید است. او در همه جا از مسی حمایت می‌کند و حتی وقتی مسی در زمین با بازیکنان حریف وارد درگیری می‌شود، اولین نفر که به کمک او می‌آید، دی‌پل است.

رابطه نزدیک آنها آنقدر وایرال شده و توجه اهالی فوتبال را جلب کرده است که هواداران به دی‌پل لقب «بادیگارد مسی» را داده‌اند و همواره ستاره اتلتیکو را بابت این موضوع ترول می‌کنند.

خود دی‌پل که از این شوخی‌ها بدش نمی‌آید و بارها اعلام کرده که با چند نمونه از آنها خندیده، در جدیدترین مصاحبه‌اش درباره رابطه‌اش با مسی صحبت کرده است.

او در این مورد گفت: «لئو دقیقاً مثل من است زیرا سریع عصبانی می‌شود و وقتی عصبانی است باید او را تنها بگذاریم. او به اتاقش می‌رود و سپس من می‌روم و در می‌زنم و از او می پرسم که آیا دوست دارد کمی صحبت کنیم یا نه.

1971486

صبح‌ها همیشه تنها هستیم چون خیلی زود از خواب بیدار می‌شویم. همیشه اول او ماته (نوعی چای مخصوص اهالی آمریکای جنوبی) درست می‌کند و در ادامه من.

گاهی اوقات صبح‌ها برای حدود ۲ یا ۳ ساعت بدون توقف صحبت می‌کنیم، اما گاهی اوقات‌ یک کلمه هم حرف نمی‌زنیم. چون من خسته هستم یا حالم بد است... او مرا خوب می‌شناسد. ما بهترین دوست‌های همدیگر هستیم.

او در آخرین تولدم پیامی برایم فرستاد و گفت «تولدت مبارک. بیا ماته‌های صبح‌ را ادامه دهیم، گاهی با گفتگو و گاهی بدون گفتن چیزی.»

دیدگاه‌ها