کد خبر : 1989881 | 06 دی 1402 ساعت 04:28 | 44.6K بازدید | 22 دیدگاه

خشم اسطوره یونایتد: گذاشتیم سیتی میراث ما را بدزدد!

دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، از این که منچسترسیتی رکورد فتح سه‌گانه این تیم را تکرار کرد عصبانی است.

خشم اسطوره یونایتد: گذاشتیم سیتی میراث ما را بدزدد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چند هفته اخیر روزهای سختی را سپری کرده و نتایج ضعیف در لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان فشارها را بر بازیکنان و کادر فنی این تیم افزایش داده است.

این نتایج در حالی به دست آمده است که هواداران این تیم امیدوار بودند که پس از نتایج قابل قبول فصل گذشته، شیاطین سرخ بتوانند عملکرد بهتری در این فصل داشته باشند اما این انتظار برآورده نشده است.

یورک در گفتگو با دیلی میل درباره شرایط تیم سابقش اظهار داشت: "انتظار داشتیم که تن‌هاخ این فصل عالی عمل کند. او آغاز خیلی خوبی داشت، به دو فینال رفت و یک جام کسب کرد و این تیم را به لیگ قهرمانان برگرداند.

هزینه زیادی انجام داد و بازیکنان مدنظرش را به خدمت گرفت. اما عدم ثبات باعث شد که در لیگ برتر نتیجه نگیرند و از رقابت‌های اروپایی هم حذف شوند که اتفاقی ویران‌کننده برای این تیم بوده است. 

تماشای بازی این تیم واقعا دشوار شده است. من نمی‌توانم دروغ بگویم، بارها وسط بازی دست از تماشا کردن برداشتم و ترجیح دادم که به جای تماشای ۹۰ دقیقه این بازی، بعدا ویدیویی از لحظات مهم را تماشا کنم. از همه بدتر این است که منچسترسیتی همچنان در اوج است.

من هنوز فراموش نکردم که ما با شکست در فینال جام حذفی به آنها اجازه دادیم تاریخ را تکرار کنند و فاتح سه‌گانه شوند چون این شانس را داشتیم که مانع از این اتفاق شویم اما این کار را نکردیم. بازیکنان برای محافظت از این میراث تلاشی نکردند و من هنوز با این اتفاق کنار نیامده‌ام."

دیدگاه‌ها