کد خبر : 1989882 | 05 دی 1402 ساعت 23:40 | 45.8K بازدید | 66 دیدگاه

روزهای تلخ در عربستان: هواداران از بنزما متنفرند!

کریم بنزما، مهاجم الاتحاد در دیدار تیمش مقابل النصر به دلیل عملکرد ضعیف توسط هواداران خودی هو شد!

روزهای تلخ در عربستان: هواداران از بنزما متنفرند!

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد و النصر در چارچوب هفته هفدهم سوپرلیگ عربستان برابر همدیگر قرار گرفتند. رویارویی کریم بنزما و کریستیانو رونالدو که در خط حمله دو تیم حضور دارند یکی از نکات جذاب این بازی بود.

با این حال دیدن رونالدو و خوش و بش با او، از معدود قسمت‌های زیبای بازی کریم بنزما در بازی امشب، خصوصا نیمه اول بود. او در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی مرتکب خطای پنالتی شد و رونالدو توانست گل اول را به ثمر برساند.

1971537

در ادامه مهاجم فرانسوی الاتحاد بارها تلاش کرد اشتباهش را جبران کند اما هر بار با ناکامی مواجه شد تا آماری بسیار ضعیف را به جا بگذارد و معضل تیمش در خط حمله شود.

علاوه‌بر دادن پنالتی به النصر، او در نیمه اول حتی موفق به شوت‌زنی به سمت دروازه هم نشد و آمار صفر شوت را ثبت کرد. در تلاش برای دریبل‌زنی هم موفق نبود و در نیمه اول هیچ دریبل موفقی نداشت. در سه دوئل شکست خورد و ۵ بار توپ را از دست داد که یکی از آنها منجر به یک حمله خطرناک از سمت النصر شد.

1971536

همه این آمار و ارقام ضعیف از سمت بنزما باعث شد که هواداران خودی او را در همان نیمه اول هو و به عملکرد ضعیفش اعتراض کنند. نارضایتی هواداران فقط در زمین نبود و کاربران در فضای مجازی هم خواهان نیمکت‌نشینی بنزما و خرید یک مهاجم تراز اول دیگر در نیم‌فصل شدند.

بازی ضعیف بنزما در حالی است که عبدالرزاق حمدالله دیگر مهاجم الاتحاد موفق شد در این بازی عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و به تنهایی بار خط حمله تیمش را به دوش بکشد.

1971538

با این حال این اولین بار نیست که بنزما توسط هواداران خودی هو می‌شود. او در رئال نیز بارها هدف اعتراض هواداران قرار گرفت اما هر بار با بازگشتی قدرتمند پاسخ انتقادها را می‌داد و به اوج برمی‌گشت.

دیدگاه‌ها