کد خبر : 1989896 | 06 دی 1402 ساعت 00:51 | 42.5K بازدید | 12 دیدگاه

گل ویلا به یونایتد را فقط در پلی‌استیشن می‌زنند (عکس)

استون ویلا در غفلت مدافعان منچستر یونایتد گل دومش را مقابل این تیم به ثمر رساند.

گل ویلا به یونایتد را فقط در پلی‌استیشن می‌زنند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس و در اولین بازی تیم در باکسینگ‌دی از استون ویلای آماده اونای امری پذیرایی می‌کند.

استون ویلا در بالای جدول برای صدرنشینی رقابت می‌کند و در آن سمت شاگردان اریک تن‌هاخ در وسط جدول بین رتبه‌های هفتم و هشتم جابجا می‌شوند و وضعیت خوبی ندارند.

آنها پس از حذف از لیگ قهرمانان برابر لیورپول در بازی‌ای عجیب و نه‌چندان خوب به تساوی رسیدند، به وستهم ۲-۰ باختند و امشب مقابل استون ویلا قرار گرفتند.

در این بازی که به‌نظر بیشتر هواداران آنها از پیش‌باخته بودند، در همان نیمه اول روی اشتباه مدافعان گل اول را دریافت کردند.

در حالی که تیم باید جلو می‌کشید و گل مساوی را به ثمر می‌رساند اما ۴ دقیقه بعد یک ایستگاهی همه چیز را بدتر کرد. روی ارسال کرنر از بازیکنان استون ویلا، توپ از همه گذشت و به کلمنت لنگله در سمت چپ رسید. هیچکس مواظب مدافع ویلا نبود و او به راحتی با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد. در ادامه هم مدافعان یونایتد فقط نگاه کردند تا لئاندر دندونکر با پشت پا و به راحتی گل دوم را هم بزند.

1971570
1971571

غفلت مدافعان روی گل دوم اعتراض هواداران تیم را به دنبال داشت و آنها در فضای مجازی در حال اعتراض به عملکرد دفاعی تیم‌شان هستند. آنها در پست‌هایشان در اکس (توییتر سابق) صحنه گل دوم را به سرمای زمستان ربط دادند و افزودند که مدافعان با سرمای هوا یخ زدند و نتوانستند از گل جلوگیری کنند.

منچستر نیمه اول را بازنده به رختکن رفت و باید دید در نیمه دوم می‌توانند به بازی برگردند یا خیر.

دیدگاه‌ها