کد خبر : 1989908 | 06 دی 1402 ساعت 01:24 | 52.4K بازدید | 30 دیدگاه

آی کیو روی 10 هزار: حقه عجیب برای گل زدن به یونایتد!

لئون بیلی، ستاره استون ویلا، روی گل اول تیمش روی ضربه آزاد جان مک گین، حواس آندره اونانا را پرت کرد.

آی کیو روی 10 هزار: حقه عجیب برای گل زدن به یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نوزدهم از رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها هشت، منچستریونایتد در حالی به مصاف استون ویلا رفته است که تا اینجای کار متحمل نه شکست در این رقابت‌ها شده است، در رده هشتم جدول قرار دارد و اریک تن هاخ جایگاه خود به عنوان سرمربی را از هر زمانی متزلزل‌تر می‌بیند.

1971606

یونایتد یک بار دیگر هم در خانه ناامیدکننده بازی را آغاز کرد. بعد از ارسال ضربه آزاد غیر مستقیم جان مک گین روی دروازه، توپ به شکل عجیبی بدون اینکه کسی روی آن تاثیر بگذارد، بعد از یک بار برخورد به زمین مستقیم وارد دروازه آندره اونانا شد.
مدافعان یونایتد روی این صحنه فقط تماشاگر بودند و آندره اونانا هم برای دفع این ضربه از دروازه خارج نشد. بعد از این گل بازیکنان یونایتد به این گل به دلیل در آفساید قرار داشتن بازیکنان استون ویلا معترض بودند. موردی که در VAR بررسی شد و داور هیچ حرکتی را آفساید تشخیص نداد.

اما نکته جالب این گل حرکات بیلی قبل از ضربه و پشت سر اونانا بود. او از چند ثانیه قبل از ارسال پشت سر اونانا رفته بود در گوش او فریاد می‌زد. اما به محض این که توپ روی دروازه ارسال شد، او خودش را از اونانا جدا کرد و به سمت بیرون محوطه دوید تا به این شکل از قرار گرفتن در موقعیت آفساید فرار کند. 

1971607

به نظر می‌رسد بازی روانی او روی اونانا و دیگر مدافعان یونایتد موثر بود چرا که هیچ یک موفق نشدند حرکت خاصی برای جلوگیری از گل خوردن تیمشان را انجام دهند. در شبکه‌های اجتماعی هوش بالای این بازیکن روی این صحنه مورد تمجید کاربران، حتی هواداران یونایتد، قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها