کد خبر : 1989910 | 06 دی 1402 ساعت 01:41 | 29.1K بازدید | 42 دیدگاه

یونایتد ۳-۲ ویلا: کامبک شیاطین در ۴۵ دقیقه دیوانه‌وار

منچستر یونایتد در دیدار خانگی در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد استون ویلا را ۳-۲ شکست دهد.

یونایتد ۳-۲ ویلا: کامبک شیاطین در ۴۵ دقیقه دیوانه‌وار

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد و استون ویلا در اولین بازی دو تیم در باکسینگ‌دی به مصاف همدیگر رفتند. در حالی‌که استون ویلا در نیمه اول با نتیجه ۲-۰ پیش افتاد، منچستر یونایتد با کامبکی فوق‌العاده پیروز بازی شد.

بازی پایاپای آغاز شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۱۱ ضربه پشت محوطه اریکسن را امیلیانو مارتینز به راحتی نصیب خود کرد.

ویدئو: 320548

در دقیقه ۲۱ روی ارسال جان مک‌گین از سمت راست از روی کاشته و غفلت مدافعان و دروازه‌بان منچستر یونایتد توپ به‌صورت مستقیم وارد دروازه شد و گل اول به ثمر رسید.

1971612

در دقیقه ۲۶ مک‌گین کرنری را به روی دروازه ارسال کرد. توپ از همه گذشت و در سمت چپ به کلمنت لنگله رسید. او با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و لئاندر دندونکر به راحتی دروازه را برای بار دوم باز کرد.

1971615

در ادامه نیمه اول منچستر یونایتد نتوانست به دروازه استون ویلا نزدیک شود و شاگردان امری نیز از همان دو گل‌شان دفاع کردند تا نیمه اول با حساب ۲-۰ به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان منچستر حریف را تحت فشار بیشتری قرار دادند. در دقیقه ۴۸ آلخاندرو گارناچو توانست اختلاف را کم کند اما داور به دلیل آفساید گل را رد کرد.

حدود ده دقیقه بعد و در دقیقه ۵۹ روی ارسال زمینی مارکوس رشفورد از سمت چپ به مقابل دروازه گارناچو گل اول را زد و اختلاف را به یک گل رساند.

1971610

حملات شیاطین سرخ ادامه داشت و ویلا نمی‌توانست مانند نیمه اول درخشان ظاهر شود. شیاطین سرخ چند موقعیت ناقص به‌دست آوردند تا اینکه در دقیقه ۷۱ برونو فرناندز در سمت راست توپ را به محوطه جریمه فرستاد. ارسال برونو با دفع ناقص مدافع ویلا روبرو شد و توپ به مقابل پای گارناچو افتاد. مهاجم جوان بدون معطلی ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

1971613

در حالی که مهمان برای زدن گل برتری جلو کشیده بود، اما باز هم منچستری‌ها موفق به گلزنی شدند. در دقیقه ۸۲ پس از ارسال کرنر، مک‌گین توپ را ناقص کرد و به هویلوند رسید. او بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد و کامبک شگفت‌انگیز یونایتدها تکمیل شد.

1971614

در دقایق پایانی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و این دیدار جذاب با برتری ۳-۲ منچستر یونایتد به اتمام رسید. شاگردان تن‌هاخ ۳۱ امتیازی شدند و به رده ششم رسیدند. در آن سمت استون ویلا با همان ۳۹ امتیاز در رتبه سوم ماند.

دیدگاه‌ها