کد خبر : 1989911 | 06 دی 1402 ساعت 01:59 | 32.3K بازدید | 19 دیدگاه

ناجی یونایتد خوشحال‌ترین آدم دنیاست!

راسموس هویلوند، ستاره منچستریونایتد، بعد از گل اول و پیروزی بخشی که برای تیمش مقابل استون ویلا زد، خود را خوشحال‌ترین آدم دنیا دانست.

ناجی یونایتد خوشحال‌ترین آدم دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دیدار حساس هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، استون ویلا و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند. استون ویلا در ابتدا با دو گل پیش افتاد اما یونایتدها موفق شدند در نیمه دوم به بازی برگردند و با دو گل الخاندرو گراناچو و راسموس هویلوند، یک بار دیگر در باکسینگ دی در اولدترافورد 3-2 پیروز شوند.

1971618
1971619

گل پیروزی بخش یونایتد را هویلوند به ثمر رساند که در تابستان به تیم پیوست و تا به این جای کار در رقابت‌های لیگ برتر نتواسته عملکردی شایسته را نشان بدهد. او بعد از 14 مسابقه ناکامی در گلزنی برای یونایتد در لیگ، توانست گل بسیار مهم و پیروزی بخش تیمش را در  دقیقه 82 به ثمر برساند. هویلوند کرنر ارسالی از سمت راست را که جان مک گین در دفع آن اشتباه کرد را دریافت کرد و حوالی نقطه پنالتی با ضربه پای چپ به کنج سمت چپ دروازه حریف فرستاد.

1971620

او به طور دیوانه واری بعد از این گل به شادی پرداخت تا نشان دهند چقدر شکستن طلسم گلزنی در لیگ برتر برای یونایتد برای او اهمیت داشته است. اتفاقی که به بهترین شکل ممکن برای او رقم خورد و این ستاره موفق شد تا با گل اولش کام بک تیمش را کامل کند و سه امتیاز را به آن هدیه بدهد. او در مصاحبه بعد از بازی در مورد این وقایع گفت: "من الان خوشحال‌ترین آدم روی کره زمین هستم. خیلی وقت شده بود که گل نزده بودم و حالا خوشحالم. ما تا آخر به خودمان باور داشتیم و شخصیت خودمان را نشان دادیم. من دو گل در لیگ قهرمانان زده بودم اما در لیگ موفق نبودم. خوشحالم که به اولین گلم رسیدم و امیدوارم به همین منوال ادامه دهم."

دیدگاه‌ها