کد خبر : 1989926 | 06 دی 1402 ساعت 09:17 | 17.9K بازدید | 52 دیدگاه

ادعای تن‌هاخ: می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این تیم می‌تواند هر تیمی که مقابلش قرار بگیرد را به راحتی شکست دهد.

ادعای تن‌هاخ: می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که آنها در ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاده بودند اما درخشش بازیکنان این تیم خصوصا در خط حمله در نیمه دوم شرایط را به صورت کلی برای شیاطین سرخ تغییر داد تا آنها برابر یکی از تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی برنده شده باشند. 

تن‌هاخ پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: « من فکر می‌کنم ما در نیمه اول هم خیلی خوب بازی کردیم و مدام تلاش کردیم و تلاش کردیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که باید همچنان به خودشان باور داشته باشند و به کاری که در حال انجامش بودند ادامه دهند و حتی بیشتر هم سعی کنند. 

1970247

ما نیاز داشتیم که انرژی بیشتری در زمین بگذاریم و فشار را روی حریف حفظ کنیم. زمانی که بازی 1-2 شد، دیدید که توانستیم با افزایش فشار روی حریف به چه کاری دست بزنیم. پیش از بازی گفته بودم که ما در بازی برابر آرسنال و لیورپول نشان دادیم که اهل رقابت هستیم و اگر بهترین عملکرد را نشان دهیم می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. 

اگر این گفته را باور داشته باشیم، حتی اگر با دو گل هم عقب افتاده باشیم مهم نیست. باید به مسیرمان ادامه دهیم، شخصیت تیم را به نمایش بگذاریم و امروز نشان دادیم که توانایی انجام چه کارهایی را داریم. من فکر می‌کنم عملکرد تیمی امروز ما واقعا خوب و عالی بود.»

دیدگاه‌ها