کد خبر : 1989929 | 06 دی 1402 ساعت 09:37 | 31.8K بازدید | 7 دیدگاه

چهره اول بازی استقلال با پاس گل و پنالتی (عکس)

مدافع چپ گل‌گهر نقش اول بازی تیمش در دیدار برابر استقلال بود.

چهره اول بازی استقلال با پاس گل و پنالتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تساوی خانگی گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال در حالی به دست آمد که این مسابقه حواشی داوری زیادی به همراه داشت و دو تیم نسبت به تصمیمات تیم داوری به شدت معترض بودند ولی روی هر دو گل رد و بدل شده برای تیم‌ها، سید ابوالفضل رزاق‌پور نقش داشت.

رزاق‌پور که پیش از این در تمام مسابقات این فصل گل‌گهر حضور داشت و برابر استقلال هم در سمت چپ خط دفاعی تیمش به میدان رفته بود، در دقیقه 20 ضربه ایستگاهی به دست آمده برای سیرجانی‌ها را به خوبی ارسال کرد تا مسیح زاهدی (در موقعیت آفساید) گلزنی و بازی را یک بر صفر کند، اما یک تصمیم از تیم داوری موجب شد تا رد پای او در گل تساوی و جنجالی استقلال دیده شود.

1971643

ارسال کوین یامگا از سمت راست زمین در حالی با ابوالفضل رزاق‌پور برخورد داشت که برخلاف نظر تمام کارشناسان داوری، به اشتباه خطای هند او گرفته شد تا استقلال یک پنالتی به دست بیاورد و گل تساوی را بزند.

مدافع چپ گل‌گهر که در دیدار مقابل استقلال توانست سومین پاس گل فصل خود را بدهد، در طول مسابقه و پس از بازی هم گلایه شدیدی از تصمیم گرفته شده برای خطای هند او در پنالتی به دست آمده برای تیم حریف داشت که اعتراضش راه به جایی نبرد.

دیدگاه‌ها