کد خبر : 1989930 | 06 دی 1402 ساعت 09:35 | 30.3K بازدید | 13 دیدگاه

دلیل باخت استون ویلا: بازیکنان یونایتد بهتر هستند

اونای امری، سرمربی استون ویلا، می‌گوید درخشش ستاره‌های منچستریونایتد به پیروزی آنها کمک کرد.

دلیل باخت استون ویلا: بازیکنان یونایتد بهتر هستند

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 

در حالی که این تیم در نیمه اول با دو گل از حریف پیش افتاده بود، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که چنین اتفاقی رخ دهد و شرایط به شکلی پیش برود که آنها در نهایت به عنوان تیم بازنده زمین را ترک کنند اما تلاش بسیار شیاطین سرخ و همچنین جو ورزشگاه اولدترافورد کار را برای آنها سخت کرد. 

امری پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما حتی در چنین جوی هم توانستیم واکنش خوبی نشان دهیم. فرصت‌های گلزنی خیلی خوبی داشتیم که توانستیم از آنها استفاده کنیم و این لحظات کلیدی برای تیم ما بود. 

1964825

آنها بازیکنان خوبی دارند و واکنشی که پس از گل اول نشان دادند برای آنها فوق العاده بود. ما در مجموع جایگیری خوبی که پیش از این در زمین داشتیم را از دست دادیم و نتوانستیم نتیجه‌ای که در 60 دقیقه اول بازی سعی در حفظ آن داشتیم را حفظ کنیم و این موضوع باعث ناراحتی ما است. 

باید بازی‌ای که انجام دادیم و شکست در بازی امشب را بپذیریم. همچنین باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که نیم فصل اول واقعا فوق العاده بوده است اما در نهایت حتی این هم می‌توانست بهتر باشد و ما قطعا این توانایی را داشتیم که نتایج بهتری را در همین بازه زمانی کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها