کد خبر : 1989939 | 06 دی 1402 ساعت 10:26 | 38.4K بازدید | 11 دیدگاه

گزینه غیرمنتظره: ستاره جنجالی در فهرست بارسا

بارسلونا به صورت جدی شرایط جذب میسون گرینوود، ستاره جنجالی ختافه، را بررسی می‌کند.

گزینه غیرمنتظره: ستاره جنجالی در فهرست بارسا

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با امضای قراردادی قرضی از منچستریونایتد جدا شد و به ختافه پیوست. 

او پس از اتفاقات تلخی که با شکایت نامزدش به دلیل ضرب و شتم و آزار جنسی رخ داده بود دیگر شانس ادامه همکاری با شیاطین سرخ را نداشت و این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از این موضوع خبر داده بود.

همین باعث شد که این بازیکن تصمیم به ترک اولدترافورد بگیرد تا فرصت حضور در میدان و نشان دادن دوباره توانایی‌هایش را داشته باشد و ختافه را برای این کار انتخاب کرد تا بار دیگر حضور در مستطیل سبز را تجربه کند. 

1967667

این ستاره جنجالی از زمان پیوستن به ختافه به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده و عملکرد درخشانی را در ترکیب آنها به نمایش گذاشته است. درخشش او به حدی بود که حتی آنتوان گریزمان هم مدعی شد که این بازیکن بارها اتلتیکو مادرید را آزار داده است. 

پیش از این از علاقه چند باشگاه بزرگ به جذب گرینوود صحبت شده بود اما حالا خبرنگاران نزدیک به بارسا اعلام کرده‌اند که مدیران این باشگاه به صورت جدی شرایط او را زیر نظر دارند و نامش وارد فهرست خریدشان شده است. 

توانایی او در از میان برداشتن بازیکنان حریف با دریبل‌زنی و همچنین مهارت قابل تحسین او در گلزنی دو ویژگی مهم برای بارساست که توجه آنها را به خودش جلب کرده است.

دیدگاه‌ها