کد خبر : 1989942 | 06 دی 1402 ساعت 10:45 | 45.8K بازدید | 26 دیدگاه

ساوت‌گیت:

شانس آوردیم کین و بلینگام از انگلیس رفتند!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از حضور هری کین و جود بلینگام در باشگاه‌های خارج از این کشور ابراز رضایت کرد.

شانس آوردیم کین و بلینگام از انگلیس رفتند!

به گزارش "ورزش سه"، کین پس از چندین سال حضور در تاتنهام بالاخره تصمیم به ترک لندن و جدایی از این باشگاه گرفت و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته با قراردادی 100 میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد. 

بلینگام هم که چند سالی تجربه بازی در بروسیا دورتموند را به دست آورده بود، تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و با قراردادی به ارزش 103 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد تا به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شود. 

هر دوی این بازیکنان که مهره‌های کلیدی تیم ملی انگلیس هم هستند حالا به بهترین بازیکنان بوندسلیگا و لالیگا تبدیل شده‌اند تا نشان دهند که فوتبال انگلیس هنوز هم بهترین بازیکنان دنیا را پرورش می‌دهد و موفقیت چند سال اخیرش بی‌دلیل نیست. 

1941442

ساوت‌گیت از این اتفاق بسیار راضی به نظر می‎‌رسد و در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این دو ستاره تیم ملی انگلیس اظهار داشت: «هری کین و جود بلینگام هر دو در حال حاضر نمایشی درخشان و استثنایی را در باشگاه‌هایی که در آن حضور دارند ارائه کرده‌اند. 

این دو بازیکن بدون شک در حال حاضر در دو باشگاه بسیار بزرگ در دنیای فوتبال بازی می‌کنند و به همین دلیل هر هفته بازی تحت فشار را تجربه می‌کنند. این اتفاق خوبی برای انگلیس است و همان جوی است که دوست داریم بازیکنان ما در آن قرار بگیرند.»

دیدگاه‌ها