کد خبر : 1989947 | 06 دی 1402 ساعت 10:52 | 35.3K بازدید | 19 دیدگاه

پیشنهاد جذاب برای ستاره بارسا: همین زمستان برو!

بارسلونا قصد دارد رافینیا، ستاره برزیلی، را در پنجره زمستانی امسال به فروش برساند.

پیشنهاد جذاب برای ستاره بارسا: همین زمستان برو!

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا از ابتدای فصل مانند بسیاری دیگر از بازیکنان بارسلونا عملکرد قابل قبولی را ارائه نکرده و نتوانسته به این تیم برای ظاهر شدن در قامت مدافع عنوان قهرمانی لالیگا کمک کند. 

شرایط نه چندان خوب بارسا در میدان و مشکل این بازیکن در گلزنی که برای چندین ماه به طول انجامید باعث شد که مدیران و اعضای کادر فنی این تیم به شدت از عملکرد او ناراضی باشند و به فکر فروش او و خرید بازیکنی جایگزین بیفتند. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این چنین خبری را تایید کرده بودند و حالا روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند احتمال فروش این ستاره برزیلی را در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی بررسی کنند. 

1969299

آنها در حال حاضر دو پیشنهاد جذاب دریافت کرده‌اند که باعث شده برای موافقت با جدایی رافینیا وسوسه شوند. یکی از این پیشنهادات از سوی باشگاهی عربستانی است و پیشنهاد دیگر هم از سوی منچستریونایتد برای معاوضه این بازیکن با جیدون سانچو است. 

بارسا تمایلی به همکاری با سانچو ندارد و به همین دلیل شانس یونایتد برای به خدمت گرفتن رافینیا بسیار کم است و باید دید که آیا او حاضر خواهد شد که در این زمستان بارسا را ترک کند و راهی عربستان شود یا خیر.

دیدگاه‌ها