کد خبر : 1989975 | 06 دی 1402 ساعت 12:26 | 28.9K بازدید | 4 دیدگاه

مانه: بابت اخراج فابینیو ناراحت هستم

سادیو مانه گفت که تقابل با هم تیمی سابقش در لیورپول، کاری سخت و دشوار بوده است.

مانه: بابت اخراج فابینیو ناراحت هستم

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه مهاجم النصر در جریان پیروزی 5 بر 2 مقابل الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان دو گل به ثمر رساند و از این بابت ابراز خوشحالی کرد ولی در عین حال با هم تیمی سابقش، فابینیو، ابراز همدردی کرد.

درحالیکه بازی با تساوی 2 – 2 در جریان بود، فابینیو در محوطه جریمه خودی مرتکب اشتباه شد و ضربه‌ای را به صورت اوتاویو وارد کرد که داور پس از بازبینی صحنه توسط اتاق VAR، یک پنالتی به سود النصر اعلام کرد و فابینیو را نیز با کارت زرد دوم اخراج کرد.

1971688

مانه در اظهارات تلویزیونی پس از پیروزی برابر الاتحاد گفت: در نیمه اول در سطح لازم نبودیم و بازی را برای حریف آسان و برای خود سخت کردیم. اما در نیمه دوم مشخص است که ما تیم برتر میدان بودیم. ما اشتباهاتی کردیم که نباید مرتکب می‌شدیم. در نهایت بازی خوبی انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم.

وی در مورد فابینیو، هم تیمی سابقش در لیورپول، گفت: او یکی از نزدیک‌ترین دوستان من در لیورپول بود و سال‌ها با همدیگر همسایه بودیم و بازی مقابل او برای من و او آسان نبود. هر کدام از ما سعی کردیم بهترین کار را انجام دهیم و امروز متأسفانه فابینیو کارت قرمز گرفت و من برای او ناراحت هستم.

دیدگاه‌ها