کد خبر : 1989995 | 06 دی 1402 ساعت 14:19 | 27.6K بازدید | 24 دیدگاه

راز بازگشت ستاره ناکام یونایتد: انگیزه سرمربی!

اریک تن‎‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید با صحبت‌هایش سعی کرده انگیزه لازم برای گلزنی را به راسموس هویلوند بدهد.

راز بازگشت ستاره ناکام یونایتد: انگیزه سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

گل پیروزی‌بخش شیاطین سرخ در این بازی توسط هویلوند به ثمر رسید که در چند هفته اخیر تحت شدیدترین فشارها و انتقادات قرار داشت چون تا به حال موفق به گلزنی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نشده بود اما این طلسم بالاخره شکست. 

تن‌هاخ شب گذشته قصد داشت این بازیکن هلندی را از زمین بیرون بکشد اما او لحظاتی پیش از تعویض از فرصتی که به دست آورد استفاده کرد تا گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند و سه امتیاز را برای آنها به ارمغان بیاورد. 

1971684

سرمربی منچستریونایتد پس از پایان این بازی در گفتگو با آمازون پرایم درباره صحبتی که با هویلوند کرده بود اظهار داشت: «من چندین و چند بار با او حرف زدم و به این نکته اشاره کردم که او گل‌های زیادی برای تیم ملی دانمارک به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان هم گل زده و این نشان می‌دهد که توانایی کافی را دارد، پس باید به خودش باور داشته باشد و این لحظه بالاخره خواهد رسید. 

او حالا گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند. وقتی مهاجمان گل نزنند همیشه مشکلی وجود دارد اما او شخصیت قدرتمندی دارد، او شخصیت بزرگی دارد و این چیزی است که هر مهاجمی نیاز دارد و وقتی این روند ادامه داشته باشد، گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رسید.»

دیدگاه‌ها