کد خبر : 1989998 | 06 دی 1402 ساعت 14:36 | 14.3K بازدید | 7 دیدگاه

سرنوشت سوپرلیگ همچنان در دست یوفا!

به گفته برند رایشارت، مدیرعامل سوپرلیگ اروپا، این پروژه بدون تایید یوفا آغاز نمی‌شود.

سرنوشت سوپرلیگ همچنان در دست یوفا!

به گزارش "ورزش سه"، به گفته برند رایشارت به عنوان مدیرعامل A22 Sports Management، که سرمایه‌گذار اصلی سوپرلیگ اروپا است، این پروژه بدون تایید یوفا آغاز نمی‌شود.

او به "ال پایس" گفت: "رویه همیشه رعایت خواهد شد. ما به عنوان عضو اتحادیه اروپا به قوانین اتحادیه اروپا مرتبط هستیم. ما به طور کامل از آن پیروی می‌کنیم."

در اصل، رایشارت اظهار داشت که یوفا از دادگاه درخواست کرده مقررات بالاترین مقام فوتبال اروپا را که در 21 دسامبر توسط دادگاه عالی اتحادیه اروپا تأیید شده را لغو کند.

به گفته رسانه "Iusport"، این مسئولیت بر عهده سیستم قضایی اسپانیا خواهد بود و نیازی به تایید دادگاه عالی اتحادیه اروپا ندارد.

1971705

آغاز فرضی سوپرلیگ، که همچنان باید موانع متعددی را پشت سر بگذارد، 55 درصد از درآمد باقی مانده فصل برخی باشگاه‌ها را تشکیل می‌دهد.

به جز رئال مادرید و بارسلونا که قدرت خرید خود را حفظ کرده و از آن فراتر خواهند رفت. شرایطی که اصولا می‌توانست به بقیه باشگاه‌ها برسد.

حق پخش تلویزیونی

به گفته رایشارت مسابقات را می‌توان به صورت رایگان در یک پلتفرم استریم مشاهده کرد. اظهارنظری که بحث‌ها و تردیدهایی را در پی داشته است. اصولاً 20 درصد درآمد باشگاه‌ها از 4 هزار میلیون یورویی است که از طریق حق پخش تلویزیونی به دست می‌آید، چیزی که الان مشخص نیست برای تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها چطور فراهم می‌شود.

دیدگاه‌ها